Hoi Ik wilde hem toch even delen kijken wat jullie ervan vinden. Ik zit nu op 10dpo en 12 dagen na pregnyl 5000ie. Hij is trouwens wel "negatief" geweest na de pregnyl dit heb ik bewust gevolgd. Ik weet overigens dat het nog erg vroeg is en ga me ook echt niet gek maken daarvoor heb ik al teveel "valse positieve" testen gehad. Liefs kikkert
Ik blijf hoop houden maar wel nuchtere hoop het streepje lijkt inderdaad iets duidelijker weet alleen niet precies wanneer mijn nod is ivm vroege eisprong/pregnyl/iui.
Wat naar, dacht ook dat de vlag uit kon met jouw streepjes. Ik duim voor je dat het toch vals alarm is, of anders voor de volgende keer beter. <3
Thx maar na 4 jaar (en ja weet er zijn dames die geen kids hebben en het nog erger hebben) zakt de moed je toch wel een beetje in de schoenen. Maar goed door naar de volgende ronde dan maar
Pfff ik snap het niet meer hoor ik blijf licht testen wel heel licht zit nu rond 12/13dpo. Ik had bruin verlies en iets bloed verlies toen weer niet vanochtend weer wel bruin verlies. Gyn gebeld omdat ik dit op deze manier niet echt ken norma ik het rugpijn, bruinverlies en dan meteen ongi dag erna maar nu ik weet het niet meer. Hun vinden het ook vreemd omdat ik wel een streep had ookal was die licht van kleur maar ik vroeg kan het door de pregnyl komen maar dit kon nu echt niet meer. Vanmiddag met Predictor express getest (kun je mee testen vanaf je nod) en Nu ook weer een zeer lichte streep. Ik heb zoiets geef me of een knal test of laat het doorzetten due ongi. Dit js de test heb hem wel wat donkerder moeten maken
op je bewerkte foto zie ik wel iets maar eerder grijs dan roze klopt dat in het echt ook? de onbewerkte lijkt die weer iets roze Misschien toch vragen aan de gynaecoloog om bloed te prikken en dn een keer of 3 met 2 dagen tussenpauze om te zien wat het hcg doet?
Ja heb heb richting zwart grijs ook donker gemaakt vandaar de grijze kleur als ik maandag nog niet ongi ben moet ik zowieso bellen maar ik moest nu ook nog eens testen van hun maar het blijft vaag weet ook niet hoeveel hcg deze nodig heeft