Ik las hier zoveel over de test van de action. Dat ie niet gevoelig is enzo, dat ik vanmorgen bij de action ook een pakje meegenomen heb . Net even geprobeerd en zie hier het resultaat. Nu weet ik wel dat ik allang over mijn NOD heen ben...maar toch....; de teststreep is gewoon donkerder dan de controle streep. Oja...foto is binnen 2 minuten genomen.
Snap de toegevoegde waarde niet zo je wist toch al dat je zwanger bent?! Gezien de lengte van jouw zwangerschap valt er iig niks te bewijzen over of deze test gevoelig is of niet...of ben ik nou gek. Of vond je het gewoon leuk om nog even een testje te doen iig gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zoveel toegevoegde waarde is er ook niet, maar vond het wel leuk om te delen dat ze dus best goed pakken. Hoef ook niet iets te bewijzen ofzo hoor. Gewoon omdat het kan.
oké Maar dat hij nu best goed pakt is omdat je al 5 weken zwanger bent, dan zou je zo'n streep ook verwachten toch?!
Eerlijk gezegd niet. Met mijn 2 andere kinderen testte ik bijv met mvm wel positief maar zeker niet zo duidelijk! En dat was ook zo met 6 wkn. En de test van de action wordt hier nog al eens met de est van mvm vergeleken qua gevoeligheid. Maargoed...maakt ook niet uit. Vond het gewoon leuk om te delen.
Gefeliciteerd. Ik had ook een knaller met de action test. Voor de controle streep tevoorschijn kwam stond de teststreep er al. Ik denk dat als je gewoon wacht tot de nod dat het prima testen zijn alleen zijn veel vrouwen hier al veel eerder aan het testen.
ja hier ben ik het wel mee eens, meeste vrouwen testen ruim voor of voor NOD en dan geeft de action nou eenmaal niet al een streep als de kruidvat dit wel doet, en daar gaat het om, dat je nu met 5 weken een knaltest heb doet daar verder niets aan af maar wel leuk om te zien dat de teststreep donkerder is als de controlestreep hihi is toch weer een fijne bevestiging lijkt me zo