Heel graag jullie mening: Licht lijntje op Sensitest dipstick op 16-17 DPO (heb deze maand follikelmetingen gehad, dus dit is zeker), zou dus eigenlijk gisteren of eergisteren NOD hebben gehad. Heb wel al een week buikkrampen, maar nog steeds geen bloed. Borsten zijn wat gevoelig. Wat denken jullie? Hebben jullie ervaring met sensitest dipstick? Lijntje had nu toch al veel duidelijker moeten zijn of niet?
Hoiii, ik zie m!!! Ik had ook zo'n streepje en dezelfde dag met een Actiontest getest en die was veel duidelijker. Vond deze testen niet zo duidelijk. Geen bloed, overtijd, streepje op test. Ik zeg toch voorzichtig: gefeliciteerd...
Als ik inzoom op mijn telefoon zie ik wel iets! Sommige maken langzamer hcg aan dus hoeft niet donkerder te zijn.. Over 2 dagen nog eens kijken spannend
Ik zie m duidelijk, zelfs op t kleine schermpje op mijn mobiel zonder in te zoomen! Voorzichtig gefeliciteerd.....
Ik durf het haast niet te geloven. Vooral niet omdat ie zo licht is. En die buikkrampen (ook al zijn ze er al n week) vertrouw ik ook niet.. Junior1 hoeveel dagen rond NOD was jij toen je met sensitest n licht streepje had?
Lieve schat, bruikkrampen (mits niet hevig) horen er bij. Ik geloof dat dat de groei is van je baarmoeder. Ik zou nog even een kruidvat testje doen, dan weet je het helemaal zeker. Nogmaals proficiat.....
Hij is nog héél erg licht, maar ik zie hem wel. Ik ga duimen dat ie donkerder wordt! De hoeveelheid HCG voor 16 a 17 dpo kan best hoor. Gemiddeld is het HCG rond 16/17dpo wel wat hoger, maar er zijn zat dames waarbij de innesteling laat was of de HCG productie wat traag en die toch zwanger blijken.
Dit had ik trouwens ook bij mijn eerste mk, zo laat positief. Daar dat had niets met die mk te maken omdat de testen eerst opliepen!! Ik hoop voor je dat ze mooi oplopen!!!
Ja had ik ook, je baarmoeder gaat groeien en dat voel je, ik had ook nog lichte steekjes in liezen en een zwaar gevoel in mijn onderbuik. De test die jij gebruikt hebt heb ik ook eens gehad, bijna niks op te zien en kruidvat 2v5 een duidelijke streep. Vandaar dat ik niet zo'n fan ben van deze dipsticks. Ik zou zeggen probeer kv testen eens, zijn echt goed en niet duur
De kruidvat test was niet meer nodig Zojuist ongesteld geworden :x Die sensitest dipsticks knikker ik dus de vuilnisbak in
Bah, wat balen . Misschien zat er héél even iets en ben je daarom pas nu ongesteld en zag je die vage streepjes. Hoe dan ook, it sucks!!