Ja ik zie 'm ook en ik ben geen goede tuurder Zo zag mijn testje er gister ook uit! Ik de test al 'droog'? Ik vind namelijk de testen van t kruidvat van tegenwoordig pas duidelijk als ze goed droog zijn.
hij was hier op de foto 10 min geleden gebruikt. en de kleur was rose. Alleen moet ik zeggen dat ik erge krampen heb sinds de middag voel me er niet lekker bij..
Kijk roze is goed, hopelijk word hij morgen duidelijker.. Is het je eerste? Bij de eerste had ik bij 4 weken ook ontzettende kramp ineens, was dus een teken
Ik zie ook wel iets. Lastig! Je wilt jezelf (en ik) je ook niet blij maken met een dooie mus. Morgen nog maar een keer testen! Mijn eerste streepje was iets duidelijker dan die van jou maar ook daar twijfelde ik enorm over. De dagen erna liep hij heel snel op. Zal voor je duimen! Succes met wachten. En krampen hoeven overigens niet negatief te zijn!
Helaas ik ben gaan vloeien. Dus denk dat t vals alarm is geweest. En nee is niet mijn eerste we zijn bezig voor een tweede..groetjes