Ben a.s vrijdag toch in de buurt van een action, ga ik daar ook eens kijken en anders ernaar vragen. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Loe. Sorry ik zie ook niets
Heb vanmiddag ook getest met de action test ben nu 4 dagen overtijd..duidelijke streep maar die van de kruidvat daar was de streep wel donkerder afgelopen zaterdag.
Nimme, Als je mijn post leest, kun je zien waarom de test gedaan is, moet je even goed terug lezen.. er staat dus dat hij niet positief is maar indroogstrepen geeft hahaha. Streep staat er zeker, een grijze, mijn ogen zijn prima, misschien is de foto niet duidelijk voor jou, dus het is jammer dat je die niet zien kunt. Mooie indroogstrepen kan de actiontest dus geven. Wauw, die test is mooi zeg Redannie! Ze doen het wel goed in elk geval.
redannie ,je mag je kv test hier ook tonen kunnen we dat ook zien maar ik denk dat deze test niet heel donker wordt zoals de controlelijn. gefeliciteerd alvast!
Heb net nog een test van de kruidvat gedaan die was echt veel donkerder als die van action..zat me al weer druk te maken zou mijn hcg niet omhoog gaan zodat het weer misgaat?maar dat is gelukkig niet zo dus ik heb ze liever van kruidvat.
5wk en 1 dag zwanger. Laatste kv test gedaan op 15 april, deze was donkerder dan Action. Op 16, 17 en 18 april deze action testen gedaan...test van vandaag lijkt wel lichter. Ook voel ik weinig tot geen symptomen meer vandaag...maar geen bloedverlies..wat betekent dit?
Die ziet er volgens mij ook goed uit hoor ik ben iets korter zwanger en jou streep is dikker als die van mij op de acrion test van gister ik stop met testen maakt me nog meer onzeker als ik al ben.ik zou blij zij als ik ong.12 weken ben
Jaaa kan ik me voorstellen ik hoop ook dat die 12 weken snel gepasseerd zijn. Ik heb zo de behoefte aan duidelijkheid. Wel slim dat je stopt met testen want je maakt jezelf alleen maar gek he? Wel moeilijk. Gefeliciteerd meid!
Als je langer zwanger bent worden de testen weer lichter omdat er te veel hcg in je urine zit. Schijnen ze niet goed weer te kunnen geven
Ja het is echt moeilijk vooral als je net 2 miskramen hebt gehad,ik ben het vertrouwen helemaal kwijt...jij ook gefeliciteerd schrijf je ook bij de dembermama's?ik heb me wel aangesloten maar het gaat me daar iets te snel er word zoveel geschreven dat ik het niet meer bij kan houden dus ben daar maar gestopt.hoop dat jij ook straks echt kan geniet.en van je zwangerschap
2 miskramen? wat erg meid! bedankt voor je felicitaties! Ik schrijf niet bij Decembermama's. Laten we het hopen dat we straks samen kunnen genieten van een wondertje..hoop zo dat hij/zij blijft plakken!
Redannie en Alecia gefeliciteerd meiden!! Heb de testen vandaag ook gehaald. Ik wacht nog ff met testen want ben nog veelste vroeg
ik heb gister zo'n test gedaan, maar geen indroogstreepje gehad! Ook niet posi maar dat komt omdat ik net ongi ben geweest haha. Wilde even weten wat ie deed als ik zeker weten niet zwanger kan zijn..
De Action testen geven ook knallers hoor, maar je moet er langer op wachten dan bij de kruidvat-testjes! Ik had een knaller op 5 weken. Nu nog 1 action-testje en 1 kv-testje liggen voor als ik 6 weken ben en dan stop ik met testen!