Stiekum toch veel meiden hier uit de buurt! Ik heb ze in Veghel gekocht LET OP: ze geven wel indrogers! Tenminste dat had ik vandaag. Ik heb er 1 geprobeerd om te kijken of ze streepjes geven als ze opgedroogd zijn, dus wáy voorbij de afleestijd. Ik zit op 5 dpo dus positief kan zekerweten nog niet!
onderste een action testje met middagurine, die daarboven dagen daarvoor met ochtendurine. Uploaded with ImageShack.us
Ja fidel hihi das waar maar ja verslaving he. Maar kreeg dus ook vandaag de testen van sensitest binnen ( zeer licht streepje) maar ben ook erg vroen "schaam"
Maar misschien stom maar hoe is een indroogstreepje dan op die testen? Ik had er zelf ook een vandaag gedaan(Nod is over 5 dagen) en ik had zag een heel licht 2de streepje op de test, niet super duidelijk maar je zag een licht streepje....
Ik zal mijn camera eens moeten zoeken om die indroger op de foto te zetten. Zal w.s. vanmiddag zijn. Maar het is een heel licht streepje nadat de test is opgedroogd. Hij lijkt even breed als de C streep en grijzig.
Nou, hier ook maar eens gekocht, moest toch nog bij de action zijn hahahaha. Ik heb maar getest gewoon voor de lol hoor want is echt nog veeeeeeeel te vroeg. Maar inderdaad voor indrogers of zo. Nu moet ik zeggen dat ik heel raar genoeg wel een streepje kreeg binnen de 5 minuten, maar echt zo licht dat het niet op de foto kan (sorry). Dus wat dat streepje daar deed weet ik ook niet. Het kan niet gezien worden als indroger, dus misschien het voorgedrukte streepje. Hoe dan ook, heerlijke prijs en wie weet heb ik over een week echt een positieve test in mijn handen. Voor zo'n geld kun je nog eens een gokje wagen hahahaha