Wauw Nimme!! Ik gun het je zo!! ( weet je ook waarom het al een paar keer is misgegaan? of is dat *nog* niet onderzocht? en wat is jullie geheim? altijd ovutesten gebruikt?)
Ik heb geen schildklieren meer en schildklieren regelen het groeihormoon van de foetus , 1/3 dat het kan misgaan/handicaps enz. Ook al neem ik vervangend hormoon het is toch iets nieuws en niet lichaameigen wat begint te groeien. Een zwangerschap ervaar je niet elke maand als iets wat komt en gaat dat bedoel ik ermee. Wat onze tips zijn? Denk vruchtbaarheid , om de andere dag rond uw vruchtbare periode vrijen. Of je dat met of zonder ovulatietesten doet je kunt heel veel opzoeken op't internet. Een vruchtbare periode gaat eerst gepaard met 2-4 dagen natter worden dan gaat dat naar witverlies zo die eiwitstoffen en dan is het het sein om zeker te vrijen. Je kunt ook temperaturen maar je eisprong die je dan alleen erna als je temperatuur stijgt. Je lichaam kennen ook misschien? Hoop gewoon zo dat deze keer het ons echt mag gebeuren want schrik hebben zal ik hebben tot de echo's eraan komen. Mercikes voor de steun!
Heftig Nimme .... En wat naar dat het al zo vaak is misgegaan Hopelijk blijft het dit keer goed gaan... Vorige keer (1ste ronde zwanger, dus denk ook erg vruchtbaar??) hadden we rondom de vruchtbare dagen ook erg veel gevreeën. Rond de eisprong (volgens mijn app, ik was standaard 28 dagen) hebben we vaker gevreeën, soms paar keer per dag. In elk geval heeft het geholpen want onze zoon van 20 maanden ligt zojuist in zijn bedje te slapen Ik zal mijn afscheiding weer in de gaten houden, ben nu nog ongesteld dus het duurt nog even voor de vruchtbare dagen eraan komen... Wish me luck
Wens u zeker veel geluk toe!! Wij hebben dit keer eens niet zo vaak gevreeën gewoon de 2 dagen voor mijn eisprong en dan de dag daarvoor niet -wel-niet-wel
Wow! Wat een mega verschil zeg! Nou ik ga morgen ochtend met die van het kruidvat testen, hoop ook echt op zo'n resultaat. Die van kruidvat is toch echt veeel gevoeliger! Hartstikke bedankt dat je het erop gezet heb.
@nimme duidelijk verschil en gefeliciteerd! @Florence: ik zie wel een streepje maar is hij ook roze @miran, ik feliciteer je alvast . Nu hopen op een knaltest Hier nog steeds onduidelijkheid. Als ik vannacht niet ongi wordt waag ik er mijn tweede test op met ochtendurine. De vorige deed ik in de middag..
Goede morgen damens Nou ik ben zwanger !!! Die test van de action is idd niet zo gevoelig als Vh kruidvat.
heftig nimme duim dat het allemaal goed blijft gaan klopt wel wat je zegt, je lichaam leren kennen is het beste had met me ovutestten idd 1 april al veeeeel cervix slijm en op de dag van me 1e positieve test 3 april ook nog en 4 april helemaal weg niks meer en die dag is me ei ook gesprongen. omdat ik de dagen ervoor juist soms steken of kramp had, dacht ik me ei komt eraan, dus ovutest extra gedaan..maar was bij lange na niet positief! dus ook je lichaam houd je soms voor de gek als je denkt nu is het zover, ik merkte het wel aan het klussen, was nauwer en deed zeer dat was 12 uur na me 1e positieve test dus of dat een teken was dat me ei eraan kwam of op springen stond geen idee dag erna geklust toen voelde het fijner aan (toen was me ei al gesprongen. alle calculators en apps. zaten of 1 dag te vroeg of 1 dag te laat dus soms zijn ovutesten wel makkelijk dan
Hoi Sanne Ja goed hè ben zo blij!echt ongelofelijk die action test vet vaag streepje en kruidvat zeer duidelijk :-D dus voor mij geen action test meer
Hoi dames, Ik zit vandaag pas 7 dpo maar k dacht vanmorgen ik ga gewoon een testje doen van de action.. is zo verleidelijk haha.. ook omdat ik wou kijken of ze indrooglijntjes hebben.. tot mijn grote verbazing kwam er binnen de tijd een 2de lijntje.. maar wel ONTZETTEND licht.. en bijna niet te zien.. en door de verhalen die ik hier nu een beetje gelezen heb ga ik nergens van uit ook omdat ik pas 7 dpo zit dus zal waarschijnlijk wel een indroger zijn @Florencia88 hele mooie testen.. best een verschil inderdaad met kv en action .. GEFELICITEERD
Mooi Nimme Miranda, misschien toch een kv 2 voor 5 doen? Licht streepje is roze? Dan kan hij positief zijn en de 1 maakt meer hcg aan dan de ander. Spannend meid!
Ja ik vond hem wel roze Maar zo ontzettend onduidelijk.. Me man wou al testen halen maar hij gaat t niet doen wil donderdag pas op ze vroegst weer testen! vertrouw die action testen niet zo na alles wat ik gelezen heb
Dat je dat kunt hihi! Ik zou zooo graag opnieuw testen als ik jou was Hier erg benieuwd,.. heb 7 pendels gehad, waarvan allemaal bevruchting juni / positieve test in juli. 4x Jongen en 3x Meisje. Ongesteldheid is bijna over, dus we kunnen bijna aan de slag
Gezien ik toevallig bij de action kwam en ze toch zo goedkoop zijn dacht ik er maar even één mee te nemen. Schoot haast in paniek dat 'ie wat lichter was dan de K2V5, maar nergens voor nodig! K2V5 was gister in de ochtend en de action was in de middag nadat ik best wat had gedronken. Ach, niet te veel zorgen maken en een beetje vertrouwen in 't lichaam hebben toch. Testen zien er wat dat betreft ook wel netjes uit voor 4 weken. Heb toch het idee dat de action testen wat minder gevoellig zijn dan de K2V5.. Denk dat ik toch eerder een trouwe K2V5 'fan' blijf.