Woooww!! Wat een knaltesten gefeliciteerd!! Ik heb echt bij beide zwangerschappen nooit zo een knaltest gehad maar deze liepen helaas ook uit op een vmk
Hey meiden, al een paar dagen voel ik me wat vreemd. Geen zwangerschapsklachten maar wat moe en zuur op de maag... Aankomende woensdag pas mijn NOD. Zaterdag ik heb ook bij de action DE testen gekocht hihi. Ik dus vanmorgen gestest en tot mijn verbazing een zichtbaar licht streepje.. Kan het niet geloven..moet ik het wel geloven.. Ik heb geen symptonen niks. Heeft er iemand ook een valse test van de action gehad? Ik ga woensdag wel opnieuw testen denk ik maar dan gewoon met de kv
Heb je een foto? Een test zegt niet maar zo positief, dan moet er hcg inzitten! Tenzij er rare lijntjes zijn.
Ik heb 3 dagen lang met action getest, ieder keer licht streepje. Gisteren ongesteld geworden. Dus ik vertrouw ze niet meer! Hoop voor jou dat het wek een goed streepje is!
Oeii dat is vervelend wendy!!! Nou slagroomsoesje (leuke naam!) dan misschien toch maar over doen met kv testen?
Dit is de test. Beetje geel geworden al. @klein dank je haha ik zat op dat moment een slagroomsoesje te eten. k wist geen Nickname . @chantal03 oohh ook maagzuur. Ik heb dit niet gehad bij mijn andere zwangerschappen in het begin.
Ik had vandaag na ongeveer 1,5/2 minuten een vage teststreep. Over een paar dagen nog eens testen. Hij is erg licht gebleven, maar wel op de juiste plek en juiste dikte.
Ik zou toch echt voor k2v5 gaan als je net voor of na je nod wil gaan testen.. Met de action was mijn streep niet zo donker als bij k2v5