Mooie testen nicci!!! Klopt van de k2v5, ik las in een ander topic dat kv testen 8-10 hcg nodig hebben en action 18-20 hcg voor een positieve test! Dus dat is wel een verschil
jaaa en vandaag ook weer . Officieel een dag over tijd haha. Ben gewoon weer zwanger kan het niet geloven. Alleen vind ik de test naar mijn zin te licht maar zal wel aan mij liggen. Ben 1 en al onzekerheid
is gisteren op 12 dpo met een moeilijk licht roze/grijzig streepje. Gauw naar de kruidvat gegaan en die was veel duidelijker.
ze zijn goedkoop maar je moet wel flink wat HCG in je lijf hebben voor ie echt roze uitslaat volgens mij. Ik test nu al 3 dagen met deze test en met kruidvat en deze test blijft moeilijk zichtbaar. Wel zag ik het streepje nu verschijnen binnen de tijd en hoefde ik hem niet uit elkaar te halen voordat ik hem zag. Kruidvat daarentegen loopt elke keer een klein beetje op.... Heb eerste keer posi getest op 12 dpo en zit nu op 14 dpo. Action. Kruidvat.
Hallo dames, ik ben nieuw hier. Vandaag is me nod en vanmorgen heb ik deze test gedaan. Wat zien jullie?
Verbeeld ik het me toch niet.. heel spannend. Ik heb vorige maand een miskraam gehad met 6 weken dus het zou wel heel snel zijn! Wat is 2vk ?