Ik ben ook naar de action gerend vanmorgen Meteen 5 doosjes ingeslagen, die mevrouw achter de kassa keek me wel een beetje vreemd aan hihi
Heb ik weer! Heel de ochtend mijn plas opgehouden naar de action gegaan bijna me broek geplast, terug naar huis snel naar de wc ..Klaar met plassen...Kom ik erachter dat ik tegen de verkeerde kant heb geplast
gewoon 2e urine gebruiken..... voor dat geld kan je wel gokje wagen maarre mischien voor volgende keer ergens in plassen
Dat klopt! Ik verwacht ook nog geen positieve test hoor. Daar is het nog veels te vroeg voor. Maar ik was benieuwd of dat ze een indroger kunnen geven net als de kv vaak doet Nou, camera is gevonden maar de baterijen leeg. Andere baterijen doen het helemaal niet (niet geschikt voor een camera?) En de oplader is spoorloos :x Wat ik wel vreemd vind is dat mijn ovutest vandaag knalposi is? Heb mijn zekerweten gehad want ik temperatuur erbij.... grrrrr.... wachten maar weer!
Whahahaha!!! wat een ellende!! Ik plas trouwens altijd in een potje. Ik geloof niet dat ik een straal van 5 seconde heb.
ja dat gedoe met ovutestten voor nod het kan 2 kanten op sommige zien niet eens een T streep en testten positief op nod en andere hebben knaller en testten voor nod positief bij andere zijn ze positief en niet zwanger heb me ei 4e gehad dus zit nu 6dpo als goed is?
Nee, jij zit nu op 7 dpo Ik op 6 dpo. Vanavond een nachtdienst en ik hoop op zijn vroegst maandag te testen dan zit ik op 10 dpo. Dat van die ovutesten is inderdaad ook helemaal niet betrouwbaar, zegt nog helemaal niets. Maar vind het wel vreemd...
Dames in hoeverre zijn deze testen betrouwbaar? Ik heb net een test gedaan en zie een lichte 2e streep. Ik ben zooo blij maar aan de andere kant weer bang dat het een fake test is. Ik kan nu geen ander testmerk halen Dus up wie kan me blij maken, want na 3.5 jaar ben ik aan het springen van blijdschap
Oei, vanaf mobiel weet ik niet. Maar als het streepje er binnen de tijd stond en zonder te turen te zien is zeg ik alvast voorzichtig gefeliciteerd!
via de mobiel kun je het beste naar jou profiel gaan, dan ga je naar foto album, als je die niet hebt klik je op foto album toevoegen, dan op afbeelding toevoegen en dan kunnen wij hem in je album kijken.
Ik heb er net 1 gedaan (de 2e omdat de 1e was mislukt) maar omo-wit en echt geen indrooglijntje dus ik denk dat deze testen ze niet hebben. Had trouwens uurtje van te voren gedronken en kan pas over 5 dagen testen maar ze zijn zo goedkoop heb 5 doosjes gehaald dus kan nog vaak zat testen haha
Nu over het juiste eind geplast? Ik ben benieuwd over een paar dagen! Hopelijk heb je dan een mooi streepje Ik heb nog 4 testen (2 Action en 2 testpoint)