Action zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ikkeook, Apr 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Hahahaha ja nu wel..Ik hoop echt op een streepje over een paar dagen :D En voor derest op het wachtbankje natuurlijk ook;)

2. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Morgenvroeg maar eens een testje wagen, is de urine geconsetreerder en zit ik weer 1 dag dichter bij me NOD :D Die action-testen doen niet veel goeds voor testverslaafde als ik :)

3. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Ook hier een paar testen gehaald is niet goed voor testdrang haha

4. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Haha nee helemaal niet!

5. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    #65 Aardbeitje7, Apr 11, 2013
    Last edited: Apr 11, 2013
    Ik heb vanmiddag 2 testen gedaan en echt een omo-witte test ook nu nog wit ook geen indrooglijntjes dus ik denk dat deze testen geen indrooglijntjes hebben :)

Ik ging net kijken trouwens en zag op de test die ik als laatste heb gedaan een heeeeeeeeeel licht streepje, je zou er bijna een microscoop voor nodig hebben haha maar ik ben dan ook een goede streepjes-zoeker :) en bij de anderen zijn echt gewoon OMO-wit ook geen lijntje.

Heb voor de zekerheid een puntje op de onderkant van de test gezet met het lichte lijntje. heb ze daarna door elkaar gehusselt en pakte steeds met dat streepje dus er staat echt een heeeeeeeel licht streepje hopelijk morgenvroeg een donkerdere test;)

6. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

Feb 4, 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Dames, helaas lukt het mij niet op foto's te plaatsen vanuit me mobiel. Zal het morgenochtend via de ipad proberen.

Vanmiddag nog een kruidvat test gehaald en ook een hele lichte streep.
    Ga zaterdagochtend nogmaals testen en hoop dat het een knaller word.

Ben zoooo happy! :D

7. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Zitten jullie het Heeeele lichte tuur streepje? Bijna niet te zien op de foto, met het oog ook moeilijk hoor haha

Attached Files:

8. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Op deze bewerkte foto al wat beter te zien..vind ik dan of ik verbeeld het me ook en optie natuurlijk haha:D

9. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    zal zo een bewerkte plaatsen

10. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,044
    0
    0
    Ik zie hem ook, maar dan moet ik echt goed kijken.
    Mijn test was gisteren dus ook zo,

11. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Oh ja las in de andere topic dat je vandaag ongi bent geworden wat balen! ben benieuwd naar morgen vroeg! Heb ook te vroeg getest moet eigenlijk nog 6 dagen wachten :)

12. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Hier in het Noorden des Lands (dorpje, ja de vrachtwagen kon er komen kennelijk), hebben ze die testen achter de kassa liggen. :cool: Moet je dus vragen, mag ik een zwangerschapstest? En het is dus een DORP(je). Irritant, want ik wil nog niet herkend worden. Al helemaal niet aangezien het waarschijnlijk/mogelijk een omo-witte wordt...

13. Jootje123

Jootje123 Actief lid

Feb 3, 2013
    131
    0
    0
    Voor degene die in amsterdam zoekt: die bij de ookmeerweg in Osdorp heeft er zat!
    Heb er ook maar 3 doosjes gehaald en had nog eea van de kruidvat liggen ook dus heb er nu echt even genoeg!

Ik ga me inhouden tot maandag ochtend dat is voor mij dan 1 a 4 dagen voor NOD (heb wisselende cyclus 28-32 dagen).

14. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Het is dat ik al zwanger ben, anders was ik meteen naar de action gesneld. :p

15. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Vandaag met ochtend gedaan maar helemaal geen streepje maar heb vannacht water gedronken weet niet precies hoelaat dacht zo een 2 of 3 uurtjes voor ik opstond

16. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Of heb ik misschien nu teveel urine gebruikt? Las namelijk dat je een negatieve test kan hebben als je bij een prille zwangerschap teveel urine gebruikt bij een test:(

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
  18. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Van gisteren heb ik hier geplaatst en van vandaag is niet de moeite waard om te plaatsen want is omo-wit hahaha maar heb het gevoel dat ik er teveel urine heb gebruikt omdat ie echt nat was toen ik de test uit elkaar haalde. De andere testen van gisteren zijn nog steeds omo wit dus het zal vast geen indrooglijntje zijn..ben benieuwd

19. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik kan me dat niet echt voorstellen, dat teveel urine de test negatief maakt? Het gaat er toch om dat er HCG in je urine zit waar de teststrip op moet reageren, en dan zou het niet uit moeten maken of je 3 of 10 druppels gebruikt? Is mijn gedachte dan he :)

20. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Ja dat dacht ik dus ook maar aan de andere kant staat er niet voor niets in bijsluiters hoeveel druppels je moet gebruiken of hoeveel seconde onder de straal toch ;) Maar las het dus op internet dat het bij een 'prille' zwangerschap invloed kan hebben maar tsja dat is internet en mijn nod is ook pas over 4/5 dagen maar blijf het vreemd vinden waarom ik gisteren een streepje had en vandaag niet..

Share This Page