Heb vanochtend getest maar helemaal geen streepje te bekennen maar had 2 uurtjes (denk ik) daarvoor gedronken omdat ik laatste dagen weer enorme dorst heb snachts. Maar denk dus dat ik teveel urine heb gebruikt want die teststrip is echt geel geworden terwijl die van gisteren met dat tuur streepje nog steeds mooi wit is.
Misschien dat ik straks nog even probeer toch nog genoeg testjes liggen haha, @Tirza kan het niet zijn dat je een vmk hebt gehad aangezien je eergisteren een licht streepje had en gisteren hebt gebloed zo was dat bij mijn 1e vmk ook..
In het vakje waar je een bericht typt zie je boven een paperclipje (bijlage) daar moet je op klikken..
zag bij jou wel iets, nog niet heeeel duidelijk maar ook geen tuurstreep!! wanneer ga je weer testten?
Gisteren was het echt een tuurstreepje ik moest echt heeeel goed kijken..maar ben benieuwd of die wel donkerder word
Ik vind hem wel duidelijk hoor het streepje want die van mij waren dus ook zo. Ik hoop dat die van jou met de dag donkerder word. Maar toch gek dat jou test van vandaag wit was??