Hier ook net bij de Action geweest en 3 pakjes meegenomen Ze lagen helemaal bovenin een schap, paar schappen eronder lag het maandverband
Net weer een test gedaan maar alsnog omo wit.. Wellicht toch te vroeg of misschien is zijn cyclus wel wat langer geworden die de shatavari.. Ik hoop dat het gauw goed is.
Ja ik dus ook Maar zit nog 3/4 dagen voor mijn nod (als mijn cyclus niet langer is vanwege mijn miskraam of door shatavari ) Dus misschien nog een klein beetje hoop
Word nu wel een beetje gek van die action testen! De test die ik gisteren heb gedaan (middag paar uur opgehouden) is nnog steeds omo-wit geen tuurstreepje te zien. En mijn ochtend test van vandaag (die binnen afleestijd omo-wit bleef) daar staat nu wel weer een heel licht tuurstreepje op..Mijn borsten zijn ook gegroeid afgelopen dagen ofja gegroeid iig voller.. Misschien dat ik toch een kruidvat test ga halen die zijn volgens mijn een stuk gevoeliger. Zag veel foto's van testen met een k2v5 knaller en een licht actiontest.
Even oftopic. Anoniempje gefeliciteerd meid eindelijk is het zover Zie dat je al afspraak hebt bij vk. maar je krijgt nog een eerste echo bij geertgen daarna nog 1 bij geertgen, en dan krijg je papieren mee bij geertgen en zeggen ze of je de gyn of vk moet bellen dus ik dacht ik zeg het ff want je krijgt een mooi mapje mee bij geertgen met een hoop foldertje's haha
Dank je wel! Ooh ech? Toen ik Geertgen belde deze week en het niets heb verteld van of ik eerst bij hun moest komen of gelijk afspraak kon maken met een verloskundige. Ze vertelde dat hun de 1echo willen maken en dan verloskundige Vroeg of ik dan wel alvast een afspraak kon maken met een verloskundige in de buurt en ze zei ja Wat voor papieren krijg ik dan mee?
Spannend!! Kruidvat testen waren bij mij gevoeliger dan die van de Action Hoop voor een positieve test
Had sinds 8:30 niks meer gedronken dus net snel een k2v5 gehaald en net test gedaan maar omo-wit..pffff Ik wwet het gewoon niet meer. Maandag ben ik jarig en ik ga proberen morgen niet te testen maar maandag pas en hopelijk een leuk verjaardagscadeau Maar ik ga er maar vanuit dat het niet raak is (terwijl een stemmetje in mijn hoofd zegt van wel hihi)
Oh balen zeg, inderdaad maandag weer is testen! Zou leuk zijn op je verjaardag!! Ik ben volgende week maandag jarig Maar goed dan heb ik net pas me ei gehad haha.. xx
Bovenste is kv2v5 middag urine binnen aflees tijd.. Onderste action ochtend urine na aflees tijd.. Maar andere action tests die ik heb na aflees tijd van eergisteren zijn nog steeds omo-wit
Die actiontest lijkt wle alsof het teststreepje teveel naar rechts staat of hoort dat?? Ik zou gewoon wachten tot maandag en dan weer testen
Ik zou het maandag laatste keer proberen Hoop dat het gewoon een knaller word, want hcg verdubbel zich met 2 dg Zo niet wacht dan je menstruatie af, zonde voor je centjes