Klinkt interessant die testen.... ! Ga ik zeker halen Hcg blijft nog een tijdje in je lijf aanwezig, dus ook na een vmk kun je positief testen. Een vmk hoeft niet heel erge krampen te geven dat ligt er meer aan hoe ver je al bent in je zwangerschap. Als je een paar dagen helderrood bloed verliest dan is dat een teken van vmk, helaas. Juist omdat hcg in je lijf kan blijven na een vmk (wel 9 weken!?!) raadt men aan om te testen en te kijken of de streep minder wordt en uiteindelijk wegblijft. Dan weet je tenminste zeker dat als je weer gaat testen bij een nieuwe nod zeker dat je geen hcg test dat nog van de vmk is.
Een vmk voelt meestal als een gewone ongi. Ligt er natuurlijk ook aan hoe vroeg de vmk is. Ik heb eens een vmk met 4.3 en 6.3 (die van 6.3 begon met 5.3 weken) Die van 4.3 voelde als een ongi en die van 6.3 deed een stuk meer pijn. Maar ik heb dan toch meestal wel erg pijnlijke buikkrampen de eerste dag van een ongi.
Ik heb ergens gelezen dat de Action testen niet zo gevoelig zijn als de van de kv? Klopt dat? Pffff dan van de week toch maar naar de kv. Maar ik denk dat het toch wel niet raak zal zijn...
Hey Tirza, Nee de mijne is echt heeeeel licht soms lijkt het zelfs dat ik het mezelf inbeeld omdat ik weet waar die streep hoort te staan hihi Maar ik hoop niet dat je een vmk hebt gehad maar het zou kunnen en hoeft niet perse pijn te doen vooral als het nog heel vroeg is verloopt het gewoon als een normale ongi. De verloskundige vertelde me zelfs dat er veel vrouwen zijn die een vmk krijgen maar doordat ze meestal gewoon afwachten op hun ongi en niet vroeg testen (zoals ik ) weten ze niet dat ze zwanger waren, al is dat misschien maar voor een dag of 2, en denken dan gewoon dat de cyclus wat langer was
Dankje! Ik heb idd een paar dagen helder rood bloed gehad, ook licht roze En geen krampen. Maar dat verklaart misschien een 2de streep voor nod en na
Je hoeft niet perse gelijk krampen te hebben bij een vmk Check me album en daar zul je me testen zien en gelijk ook de knal test van kv
Ik vraag me af welke test er nou beter is? Kruidvat of Action? Moeilijk te zeggen, natuurlijk aangezien er nog niet echt ervaringsdeskundigen met die van de Action zijn...... Ik heb net negatief getest met KV, maar ik zit nog voor NOD. Ik heb echt al daaagen (4 of 5) enorm jeukende en stekende borsten en tepels Echt een zwangerschapssymptoom bij mij. Maar ja, hij geeft nog steeds negatief aan Dus action gebruikers: Wat denken jullie? Welke lijkt jullie beter en gevoeliger? De action of de KV test?
Ja, maar ook betrouwbaar? Ik lees de laatste tijd ook veel negatieve verhalen over de kv testen. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik met KV op 8 dpo, dus 6 dagen voor NOD positief. Ik zit nu op ongeveer dezelfde dag (weet nu niet exact) maar zit op cd 23, van de normaal 28/29 (al was ie vorige maand 32 dagen ) Maar zoals gezegd echt al dagen last van mijn borsten/tepels, het jeukt en steekt, wordt er knetter van! En uiteraard ook superongeduldig zijn Ik had dus gehoopt dat kv een licht 2e streepje zou geven, eigenlijk was ik daar helemaal van overtuigd, zucht.......Vandaar dus benieuwd hoe de actiontesten zijn.
Tot heden hier niks negatiefs gelezen over action Wel de kv vage lijntjes of meerdere lijnen Niet bij elke zw schap maak je snel HCG aan dus mischien toch te vroeg getest! Klachtten heb ik ook wat jj beschrijft zie mijn test...(twijfel) bij wie wil mee kijken of turen
Ik kan jou foto niet vinden? zit nu net op de kv test te kijken en als ik tuur en draai zie ik volgens mij een grijs lijntje, maar zooooooooooo licht dat ik zelf 5x moet kijken Volgens mij verbeeld ik het me
erg he zulke streepjes hier mijn topic en test http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/434146-wie-wilt-mee-tuuuren-aub.html
pff komt mijn schoonmoeder aangefietst * gauw mijn test weggemoffeld in een la * die gaat blijkbaar naar de apotheek en is er zo hahahah Ik ga zo naar je test kijken
Heeeeel erg, maar eigen schuld natuurlijk om zo vroeg te testen Ik zie bij jou toch echt wel heeeeel licht een brede roze streep hoor, was dit een sensitest?
haha leuk he als je onverwachts ineens bezoek krijgt Ja is van sensitest 1e foto was wazig en de laatste is van veraf en ander in negatief heb je trouwens foto van je test
Nou action heb echt we indroog streep hoor want begin omowit na ikke half uur zie je echt w streepje heel licht had ik te minste ik hoop natuurlijk wat Anders En ik gun het jullie allemaal een mooie roze wolk in dit jaar
haha, visite is weg, toch weer getuurd, en ik zie toch vaag wat, maar niet roze hoor. Nou ben ik wel vroeg, maar ja, je hoopt toch. Ik vind jouw test toch wel naar positief neigen hoor. Ik heb geen foto, weet niet hoe ik dat moet doen, en dan nog, als ik hem al bijna niet zie en echt moet turen zie je op foto helemaal niets
haha dat probleem heb ik dus ook als ik test schuin houd zie je wel wat (of als die in licht ligt) en op foto lijkt het onduidelijker hier test van dichtbij net gemaakt.... View attachment 318782
In eerste instantie zag ik niks op jou test, maar hoe langer ik tuur, hoe meer ik zie hahahahahha net mijn test, of zouden mijn hersenen de streep gewoon invullen of zo