De bovenste is van de action en zit vandaag op 13 dpo. Heb altijd negatief gehad bij geen zwangerschap en positief bij een zwangerschap, dus mij zijn ze prima bevallen! Succes!
Deed bij mij precies wat hij moest doen. wit bij geen zwangerschap en een roze streep bij een zwangerschap. Al zijn er ook dames die een hele mindere ervaring hebben met deze testen.
Ik heb geen ervaring met de zwangerschapstesten, heb ze wel in huis. De ovulatietesten vind ik heel fijn en goed en daarom dus ook de zwangerschapstesten maar aangeschaft.
Vandaag met 13dpo positief mee getest. Afgelopen 1,5 jaar veel mee getest en bij niet zwanger was en bleef de test altijd wit. Ik vind de testen daarom prima werken.
Super tests! Heb nooit andere gebruikt als toen ik 5 positieve had en er eentje wilde om te weten hoeveel weken ik precies was ¨ Ik testte 4 dagen voor NOD al positief met de action test ^^ ERG gevoelig dus.
Doen t idd al lopen ze langzaam op. Echt zo lang wachten als in de bijsluiter staat. Voor die prijs kun he der wel 10 kopen!
Een ovulatietest is een test waarmee je kunt testen wanneer je eisprong(ovulatie) gaat komen. NOD betekent: niet ongesteld dag, dus de dag waarop je eigelijk ongesteld moet worden, maar als je zwanger wilt worden, is dat natuurlijk niet de bedoeling DPO betekent: day past ovulation, dus de dagen die je telt nadat je eisprong is geweest, dus 14dpo is 2 weken na je eisprong en dan moet je weer ongesteld worden, zo niet... kun je vanaf die dag gaan testen Succes!
Ook hier een zeer positieve ervaring met actiontesten. Ze zijn goedkoop en werken super! Ik had 9dpo (!!) een tuuuurtestje maar die liep wel goed op de dagen erna. Nu zes weken zwanger en vanochtend nog een testje gedaan en die knalde van het scherm! Je leest wel eens dat ze naarmate je verder bent de testen 'op hol' slaan en lichter worden maar nu bij 6 weken dus nog steeds geen last van