Action zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ennovy, Sep 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Wat veel fijne reacties! Echt bedankt!
    Denk ook dat ik mij laat gek maken door al die vroegtesters met vage tuur streepjes.. :) Heb me vanochtend weer scheel getuurd op een KV test, maar NIKS!
    Toch nog steeds niet ongesteld....Door ovulatie testen weet ik dat ik nu ongeveer 12 dpo zit, maar het gekke is, normaal is mijn lf waarschijnlijk kort, want zit al 2 dagen over mijn NOD ( zoals hij de afgelopen maanden was)
    Is het nog te volgen??

Bedankt voor alle duidelijke en eerlijke antwoorden!

Liefs,
    Yvonne

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zeker je bent te volgen :D

Balen hoor... Maar als je lf nu ook kort was geweest had je nu of een streepje op je test of was je ongi geweest... ;)

3. Noa2013

Noa2013 Actief lid

Jul 8, 2014
    279
    6
    18
    Female
    Ik ben erg benieuwd of je later misschien alsnog positief test, laat je het dan weten?
    Groetjes!

4. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ja ik zal het hier laten weten meiden!

En inderdaad...Mijn eisprong was in het weekend van 6/7 september, dus wie weet zaterdag positief testen ( of ongesteld...)

Liefs,
    Yvonne

5. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Hier goede ervaringen met de action testen. 5 dagen voor NOD negatief getest. Maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn. De een maakt sneller HCG aan dan de ander :)

6. Harvast

Harvast Actief lid

Jun 10, 2012
    243
    0
    0
    Die van de wibra zijn precies hetzelfde ben ik erachter gekomen. Alleen zijn die 3 voor 1,99. Kom je iets goedkoper uit :eek:

7. Noa2013

Noa2013 Actief lid

Jul 8, 2014
    279
    6
    18
    Female
    Wow wist niet eens dat wibra ook had... Goed om te weten voor een eventuele volgende :)

8. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Mal hè....Je kan ze tegenwoordig echt overal kopen. Wel fijn!

Hier nog steeds niet ongesteld...Ook niet het gevoel dat het gaat komen.

Nu 2 dagen voorbij de NOD zoals ik hem verwachtte vergeleken bij andere maanden, maar 12 dpo....LASTIG!!

Net een dikke drup melk uit mijn borst.
    Mijn lichaam maakt mij gèk :)

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

1e keer vier dagen voor nod positief getest
    2e keer 1 dag voor nod, maar dat kwam omdat ik niet eerder wilde testen ;)

Izzie76 likes this.
  10. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Spannend meid!

Ik had dat ook altijd: pas 4 à 5 dagen na de dag waarop ik mijn menstruatie verwacht zit ik op 14 dpo. Afgelopen maanden wist ik elke keer dat ik zwanger was (incl tuurstreepjes) maar een echte duidelijke streep volgde pas later. Zenuwslopend ;) (en helaas ging het ook 3x mis, maar dat terzijde)

Ook met mijn twee dochters testte ik pas 5 dagen overtijd licht positief. Dus het kan naar mijn idee alle kanten nog op bij jou!
    Duimen!

Share This Page