Hoi wat zijn jullie ervaringen met de ovulatie en zwangerschaptesten van de action?.. Ik ben begin deze maand gestopt met de pil en begonnen met testen. Maar ik hoor veel verhalen over dat deze testen niet altijd even betrouwbaar zijn, ben daarom toch benieuwd naar jullie ervaringen en eventueel voorbeeld fotos van hoe jullie testen er positief uit zagen (ik heb al een paar keer een heel licht streepje gehad maar staat ergens in de info dat deze niet als positief gezien mag worden) Ook zou ik wel willen weten hoe jullie testen, elke dag op een bepaalde tijd? de test van te voren uit de verpakking halen enz...
Ik heb één keer een spierwitte test toen ik niet zwanger kon zijn en één keer mooi oplopende testen vanaf 9dpo. Zie foto. Ik was heel tevreden! Met ovulatie testen geen ervaring.
De zwangerschapstesten zijn totaal niet gevoelig, kruidvat 2v5 al 2 dagen positief terwijl action echt een enorme Tuur had. Ovulatietesten werden bij mij nooit even donker, overgestapt op zwanger en kids en daar was m'n piek duidelijk. Maw ik raad ze niet aan... Heel veel succes en plezier!
Beide testen bevielen prima. Zou geen andere willen... Afgelopen dagen ovu testen gedaan. Mooi de piek gevonden en loopt nu weer mooi af.
Bij mij werkten ze prima. Kon altijd goed mijn ei vinden en ik had alleen maat pos zeangerschapstesten in de beide rondes dat ik zwanger was
Ben ook tevreden. Ovu testen lopen mooi op en knallen goed een dag voor mn ei en zwangerschapstesten bleven goed negatief en omo wit omdat ik niet zwanger was