Vandaag nog een test gedaan. En deze is super duidelijk zo blij kan het nu eindelijk geloven! hier de foto van de test.
Hoi, ik zit nu op dag 36 van mijn cyclus. Ik heb gister getest en ik zag vandaag dat er een licht grijs streepje verscheen. Een indrooglijntje dus. Maar wat ik zo raar vind is dat ik vaker heb getest met action testen en het zag er altijd gewoon wit uit. Heeft iemand dit welleens gehad? Ik wil geen valse hoop krijgen, maar ik zit nu al op dag 36 en als ik zwanger zou zijn had ik toch al een knaltest moeten hebben? Gr
Hai karima12, nee hoor dat hoeft niet, er zijn ook mensen die pas na 2-3 maanden merken/zien dat ze zwanger zijn. Maar hou er rekening mee het kan ook gewoon dat je menstruatie uitvalt. Door stress, ziekte enz... ik was zelf ook super onregelmatig ongesteld en zeker niet elke maand, maar weet niet hoe, maar ik voelde dat ik zwanger was. Er wa toch net een ander gevoel dan normaal....dat je ongesteld zou moeten worden , dus stiekem zou ik zeggen. ... wacht nog even af.. doe volgende week nog een testje