Even mijn geschiedenis. Tweemaal door ICSI zwanger geraakt. Begin dit jaar ineens spontaan maar dit ging mis met 10 weken. Ik weet door mijn echo vorige week maandag (waren bezig voor cryo tp) precies wanneer mijn eisprong was, de dag ervoor hadden wij het nog gezellig gemaakt. En afgelopen vrijdag en zaterdag steken die ik herkende van na de tp van mijn zoontje Dus maakte mijzelf al helemaal gek. Gister en vandaag testjes gedaan en allemaal een heel dun vaag roze lijntje. Cryo tp is niet door gegaan doordat mij ei al was gesprongen, dus dit zou dan weer spontaan zijn. Ik zit nu op 8 dpo, dus ik weet dat ik uber vroeg ben. Bovenste foto is van gisteravond. Onderste van vanochtend.
Ik zie helaas ook niets, maargoed je zegt het zelf al je bent erg vroeg kan dus nog alle kanten op. Morgen nog een keer proberen...
Ik zie helaas ook niks, maar je bent nog vroeg.. ik hoop echt voor je dat het raak is, zou wel bijzonder zijn!
Op de onderste (van vanochtend) lijk ik in de verte iets te zien, maar ik ben absoluut niet zeker hoor. Ik hoop voor jou dat het lijntje duidelijker wordt
Jawel weer getest, maar hetzelfde lichte streepje. Dus of het is niets en hij is morgen wit of hij moet morgen toch echt iig iets donkerder worden. We zullen het zien, maak mijzelf ondertussen wel gek hoor, maar afwachten is helaas het enigste wat ik kan doen.
Streepjes blijven, maar wel nog net zo licht. Dus denk/ga ervan uit dat er wel iets is gebeurt, maar dat het niet helemaal tot een zwangerschap is gekomen. Nu wachten op menstruatie, waarschijnlijk maandag en weer naar het ziekenhuis, hoop hier volgende maand wel een prachtige test te mogen plaatsen.