even ieders mening gevraagd dit is de 4e maand dat ik bezig ben met ovulatietesten, heb heb nog geen enkele positieve ovulatietest gehad... Tot nu denk kk ik heb sinds een aantal dagen nu een ander merk ovulatietesten. De onderste test is van een uurtje geleden hij is nog net niet zo donker als de controle streep maar wel breder.. Zou ik dan nu eindelijk een positieve test hebben 😊😊😊
Hij is nog niet net zo donker als de teststreep, vandaar dat je misschien vanavond nog even kan testen. Volgens mij wordt ie ook niet bij iedereen zo donker als de teststreep. Maar ik zou morgen sowieso gaan klussen
ga idd vanavodn nog een keer testen en we gaan het vanavond en morgen zeker ook gezellig maken maar vind hem zelf redelijk donker (nog niet 1x z'n donkere test gehad) hoop dat ie vanavodn nig wat donkere is.. en anders kan ik deze als positief beschouwen? 😊
Oja, ik zou ook morgen weer testen totdat ie weer wit wordt, dan weet je zeker welke je piek was! Veel plezier
Ik denk dat ie nog een tikkeltje donkerder kan, maar ik zou het sowieso vandaag en morgen gezellig maken en nog even door testen om hem weer af te zien lopen. Succes! 👍
Hierbij mijn test van net. nog niet donkerder als die van vanmiddag.. Ik test de komende dagen nog ff door maar ik denk zelf dat dit mijn piek wel eens zou kunnen zijn ondanks dat ie niet zo donker is als de controle lijn. Maar dit is de eerste keer dat mijn test zo donker is
Ik heb doorgetest en dit is het resultaat. Denk zelf dat hij terugloopt maar ik test gewoon ff door. die van 17-02 om 16:15uur lijkt redelijk mijn piek te zijn die van kwart voor 8 reken ik even niet mee omdat ik best veel gedronken had ( 2x koffie en 2 glazen water mijn urine was toen ook heel waterig ) later om 22:15uur weer getest en die lijkt iets donkerder te zijn dan die van 16:15uur... en vanmorgen weer lichter.. dus denk dat dat mijn piek is geweest.. ok test de komende dagen nog wel ff door 2x per dag iig bedankt voor het kijken allemaal 😊
ja zit echt op cd 22.... tussen de 28 en 32 dagen normaal. ... dus ben benieuwd deze ronde want anders zou het betekenen dat ik een hele kort lf heb😐