Ben 23 februari voor het laatst ongesteld geweest. Afgelopen vrijdag werd ik wakker en wist het gewoon zeker: Ik ben zwanger. Vraag me niet hoe en of het kan want dat weet ik dus niet? Van de week voor het eerst een test gedaan van de action. Een streep, en een streepje ergens heel erg vaag... Maar dan denk ik weet dat ik het me inbeeld? Ben overigens nooit zo bezig geweest met zwanger zijn en worden.... Het is altijd welkom geweest etc maar artsen hadden gezegd dat ik niet op een spontane manier zwanger zou kunnen worden...
Het ligt er aan wanneer je eisprong is geweest of je te vroeg bent of niet. Weet je wanneer die is geweest? Hopelijk is je test morgen duidelijker!
Nee ik weet niet wanneer die is geweest. Wel ben ik altijd erg regelmatig. Moet donderdag ongesteld worden... Maar ben op de een of andere manier overtuigt van een zwangerschap kan dat trouwens? Ben er nooit mee bezig geweest...En had altijd zoiets zie het wel en het komt wel. Vanochtend zag ik geen streepje Is er een verschil tussen een actiontest die ik nu heb of eentje van de kruidvat?
Kv testen vind ik gevoeliger en duidelijker.. Ik denk niet dat je het kunt aanvoelen, tenzij je wat vroege symptomen hebt. Ik denk dat het gewoon toeval is als vrouwen zeggen ' ja ik wist gewoon dat ik zwanger was'.. haha. Ik heb dat ook zo vaak gedacht, maar dan was het toch steeds niet zo
Dus gisteren de eerste action test gedaan en vandaag de 2e? (Omdat je gisteren schreef dat je "van de week" de eerste actiontest had gedaan, dacht ik dat je al eerder had getest )
Ik zal proberen wat meer geduld te hebben als ik jou was. Je gaat anders alleen maar jezelf gek maken.. ( heb ik ook gedaan 4 jaar geleden hoor ) ik weet niet of het zo is hoor maar je posts lijken er een beetje op namelijk.. Gewoon geduld hebben tot donderdag en dan evt in weekend weer testen.. Mijn laatste ongesteldheid was begonnen op 17 febr en gister ongesteld geworden dus je bent er nog vroeg bij dan!
Hoelang waren al je vorige (pilloze) cycli?? Zit je nu al op je nod en weet je ook wanneer je eisprong was?