Welke spijkerbroek?

Discussie in 'De lounge' gestart door Beep, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Morgen ga ik lekker shoppen! Het is alweer een tijd geleden, dus heb er zin in!! Vorig jaar was ik zwanger, dus heb voor dit najaar/winter eigenlijk alleen nog maar oude kleding liggen, vorig jaar had ik natuurlijk alleen maar positiekleding aan:D

Ik heb ook wel dringend een goede spijkerbroek nodig, alleen is het bij mij altijd een drama om iets te vinden dat past. Ik heb vrij forse bovenbenen, en m'n taille is in verhouding weer smaller. Daarom zitten de meeste broeken altijd óf te strak om m'n bovenbenen óf te wijd om m'n taille. Ik heb daarom altijd broeken die bij m'n taille te wijd zijn. Daar doe ik dus maar een riem omheen, maar dat zit niet altijd mooi.

Weten jullie waar ik een goed model voor mijn figuur kan kopen?

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Geen idee..maar veel plezier met shoppen!!;)

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik goede winkels kan je de broeken in laten nemen. Als dat professioneel gedaan wordt zie je er niks van. Misschien een ideetje? Verder weet ik 't ook niet, maar veel plezier morgen! :)

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Je zou misschien een keer een broek van Geisha-jeans moeten proberen. Vooral het model 442 is wat wijder op het bovenbeen en de heupen. Broeken kosten € 69,95. Geen idee of daar waar je gaat shoppen je Geisha kunt kopen maar tis wel het proberen waard. (ik verkoop ze zelf ook maar ik weet niet waar je woont)

Veel plezier met shoppen!

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb dat probleem dus ook, boven en onder verschilt ook minimaal een maat.
    De broeken die ik altijd fijn vond, waren van Esprit.
    Die hebben een lijn die iets hoger in de taille zit en daardoor sloot ie eigenlijk altijd aan

6. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik ga naar Rotterdam. Weet je of daar ook ergens Geisha broeken te koop zijn?

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.826
    4.199
    113
    Ik ben al te laat maar ook ik zweer bij esprit broeken

8. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik ben net terug! Ben goed geslaagd, heb flink wat geld laten rollen:$

De broeken van Esprit zaten inderdaad goed, dus daar heb ik er 1 gekocht. En de broeken van de WE bleken ook erg goed te zitten, dus heb ik er gelijk 2 gekocht, en nog een spijkerrok!:D Verder nog wat shirtjes, truien, ondergoed, een paar laarzen, en sportschoenen. Haha, ik leek net een pakezel, maar het was wel weer eens nodig;)

Bedankt voor de tips in ieder geval. De Esprit en WE broeken zitten een stuk beter dan alle andere broeken. Ze staan nog steeds wel een beetje open net boven m'n kont, maarja, daar ontkom ik geloof ik niet aan. Echt te wijd zitten ze in ieder geval niet, en met een leuke riem gaat het prima:D

Deel Deze Pagina