Hey dames, Ik heb helemaal nieuw hier en heb zojuist voor het eerst een ovulatietest gedaan. Geen smiley helaas. Maar nu ga ik dus heel erg twijfelen aan alles. Op zich heb ik een duidelijke 28-dagencycus. Ik ben op 6 september ongesteld geworden en heb vandaag voor het eerst getest. Moet ik nou de komende dagen blijven testen? En hoeveel dagen dan ongeveer? Zou ik al te laat kunnen zijn? En misschien een nóg (iets dommere) vraag: is het erg dat ik het dopje niet over het plasstripje heb geschoven bij het testen? Hij ging wel knipperen en was dus bezig met testen...en toen een O. Groetjes, Nouvelle - new in pregnancy town!
mijn vorige menstruatie was op 7 sept en verwacht mn ei dit weekend. Ben ook met ovulatie testen bezig en zie dat ie al iets donkerder wordt.
Ik heb zo'n test-pakket waar hij alleen een O of een laat zien. Dus of hij donkerder wordt? Geen idee... Wel leuk om te lezen dat jij ook aan het testen bent!
Hoi Nouvelle! Je kunt beter eerst testen met de ovulatietesten van zwanger & kids. Dat zijn goedkope dipsticks. Als het streepje daarop dan donkerder wordt kun je gaan testen met de digitale van clearblue, anders ben je steeds zo veel geld kwijt. Ik zou nog wel door blijven testen, iedere dag om dezelfde tijd. Kijk of je voor morgen anders goedkope ovulatietesten kunt vinden bij de kruidvat. Succes!
Hoi Novaa, Ik heb gewoon geen idee hoeveel dagen je zo'n test moet doen bij een gewone cyclus. Heb nu nog 12 van die sticks. Bedankt voor je antwoord! Ik vroeg me al af wat 'z&k' betekende hier op het forum!
Had vanavond opeens bruine afscheiding. Misschien maak ik me wel teveel zorgen omdat m'n vorige zwangerschap mis is gegaan.
Ik kreeg ook niet altijd een smiley face met de clear blue ovulatie testen.. daarom testte ik tweemaal per dag eenmaal sochtends met de fertility monitor en eenmaal in de late middag/vroege avond met de losse sticks met smiley face van clearblue De combinatie van twee vond altijd een ovulatie! Met de monitor testte ik vanaf dag 6, en met de losse sticks vanaf dag 10.
Ha Nouvelle! Je smiley komt vast nog. Ik heb geen regelmatige cyclus maar mijn NOD is altijd wel de 14e dag na mijn laatste smiley. De vorige keer had ik een smiley op dag 15 dn 16 en mijn cyclus was 29 dagen. Deze keer op dag 12 en 13 en zal mijn cyclus wsl 26 dagen zijn. De Clearblue testen zijn veruit mijn favoriet, geen onzekerheid en altijd heel erg duidelijk. Voor sommige mensen helpt het om later oo de dag nog eens te testen, maar ik zou eerst deze maand kijken of het zo lukt. Anders is het zonde van de testen. Goedkope Clearblue testen kun je trouwens vinden op drogisterijplein.nl, 20 voor 36,95.. Al hopen we natuurlijk dat je die niet meer nodig hebt! Succes!
Bedankt voor jullie reacties!! MiekeH: Ik hoop niet dat ik zoveel testen nodig heb, maar bedankt voor de tip! Vandaag op dag 11 weer een O. Wel nog steeds bruine afscheiding. Kan dit betekenen dat m'n eisprong al is geweest?
Als je vorige cyclus ongeveer 28 dagen was en deze keer dat weer zou zijn, dan denk ik dat je een smiley zult hebben op dag 13 of 14.
Okay, ja, dit is dag 12 (weer een O). De komende dagen maar gewoon blijven testen dan... Bedankt voor je reactie!
Hoi Nouvelle! Ik zou idd nog even doortesten! Dikke kans dat je nog een smiley krijgt! Dat is wel een nadeel van clearblue je ziet de lijnen niet oplopen dus het is altijd even gokken.... Ik test nu ongeveer een jaar met clearblue en omdat ik altijd een korte piek heb test ik nu ook twee keer op een dag zodat ik hem niet kan missen!
Ik had een smiley! Ben helemaal gelukkig! Klinkt wat overdreven misschien, maar had na m'n bbz de angst dat het allemaal niet meer goed zou functioneren ofzo...
Helaas is van een heel weekend klussen bij mij geen sprake. Hier was het een potje en een spuitje. Hopen dat het in 1 keer lukt!
Daar ben ik dan weer niet bekend mee. Heb je het al gedaan? Mag ik vragen waarom jullie het zo (moeten) doen?
Ja, gisteravond. Ik doe dit zo omdat ik geen partner heb en wel een enorme kinderwens. Tel daarbij op dat ik nu 34 ben...de tijd begint ook te dringen.