Ik heb net, gewoon om te checken, een ovulatie test gedaan. Eigenlijk zit ik nu nog in de uitwerking van de prikpil. Maar nu geeft hij toch een licht streepje aan. Is dat altijd zo? Of betekend dat dat er toch binnenkort een eisprong zit aan te komen?
Nee dat is normaal. Je hebt zowat je hele cyclus door lichte strepen. Het zegt helaas niks over een aankomende eisprong. Ik weet niet hoelang je nu vd prikpil af bent, maar hou rekening met een jaar uitwerken en het terugkrijgen van een cyclus. De prikpil is echt zooi om je cyclus daarna terug te krijgen
Ja, ik weet het. Mijn vorige zwangerschap verliep wel vlot. September de laatste prikpil laten zetten (na 2 jaar gebruik) en toen in november, december, januari, april en mei ongesteld en in juni raakte ik al zwanger. Dus hopelijk mag het nu weer zo zijn. Al weet ik ook dat dat niets zegt.
Nee hoor Het enige wat stil ligt is de lh piek/groei van een ei . Net als bij de gewone pil, heb je dus ook met de prikpil gewoon lh in je lichaam tijdens het gebruik.