Die was buiten afleestijd, dus dat tel ik niet mee . Ik doelde nu ook op dat je zei dat het wel niets was ... dat je nog vroeg bent en het dus nog wel iets kan worden
Ik heb nog nooit vals positief getest met action (al dan niet early). Ik had op 8dpo de hele test uit elkaar gesloopt om hem beter in het licht te kunnen bekijken. Ver na de afleestijd. Maar ik wist het ook (gevoel), was bij mijn tweede. Dag erna nog een test die twijfelachtig was (alhoewel ik hem niet uit elkaar hoefde te slopen), en de derde testdag knalden zowel de early als de gewone action test
Even een update..ik heb niet meer getest Ik ben 5 juli ongesteld geworden en mijn cyclus varieert tussen de 28 en 30 dagen. Ik weet dat als mijn symptomen van een zwangerschap komen ik al wel positief had moeten testen maar op de een of andere manier krijg ik het niet uit mijn hoofd. Mijn tepels jeuken, sinds vandaag zijn mijn borsten gigantisch. Dit zou dan een 4e zwangerschap zijn dus het is niet dat ik voor het eerst dit zou voelen maar mijn verstand zegt ook dat dit gewoon niet kan.. Een heel verhaal maar moest het even kwijt.. want het zou zo welkom zijn Pluspunt aan deze situatie is wel dat we beide besloten hebben om niet nog een jaar te wachten met er voor te gaan
Je zit dus nu op cd 25 en stel dat je lf 11-12 dagen is en bij een cyclus van 30 dagen je ei op cd 18-19 is, dan zat je gisteren nog maar op 6-7 dpo en dus nog vroeg Alles kan dus zeker nog hoor Maar de kwaaltjes kunnen natuurlijk ook door progesteron komen
@bozoe vraagje! ik zie in je handtekening dat je endometriose hebt. Ik heb dat ook en mij is aangeraden om de pil door te blijven slikken om zo weinig mogelijk bloedingen te krijgen, zodat het zich niet snel kan verspreiden. Ik slik nu dus de pil maarja wordt er niet bepaald vrolijker van, haha. Jij gebruikt nu dus geen hormonale AC? Hoe ervaar je dat, wordt de pijn dan niet erger? Of ben je dan niet 'bang' dat de endo zich gaat uitbreiden?
Ik gebruik inderdaad geen hormonale anticonceptie sinds de zwangerschap van de jongste. Ik reageer niet goed op hormonen. Blijf bloedingen houden. Zelfs de injecties met Lucrin (kunstmatige overgang) hielpen niet om het bloeden, pijn en de cystes tegen te houden. Ik merk wel dat elke menstruatie heftiger en pijnlijker wordt. Ik ben volledig afgekeurd door endo en ben wel bang dat het steeds erger wordt. Voor mijn laatste operatie in 2015 lag ik anderhalve week plat van de pijn. Ik heb het idee dat het die kant wel weer op gaat. Dat is één van de redenen dat we besloten hebben toch eerder voor een derde te gaan proberen. Zodra onze kinderwens voltooid is dan zal ik mijn baarmoeder laten verwijderen in de hoop dat de klachten minder zullen worden.