geef je hoop nog niet op meid ik had 12dpo positief getest en op nod negatief 2dagen overtijd 2c positief dus alles kan en koop je een cb digitaal doe die wel pas op je nod ik haat streepjes testen en bij mij werkten ze niet tegoei want ik ben wel zwanger
Dank je wel, je hebt ook gelijk. En, om eerlijk te zijn weet ik gewoon niet hoeveel DPO ik ben. Ga ik van wat de gyn zegt uit, dan zit ik nu 10 dpo, ga ik van mijn ovulatietesten uit zit ik op 6/7 dpo. Beiden is dus nog heel vroeg natuurlijk. Mijn nod is ook pas aankomende vrijdag.
mmmm mijn menstruatie zet niet door, al een dag of 2 een druppel bloed bij het afvegen, vanavond een test gedaan en die geeft toch wel een redelijk 2e streepje...hoef ik niet voor te turen of zo. Maar als ik uitga van mijn gyn had ik gisteren ongesteld moeten zijn, ga ik uit van mijn langste cyclus zaterdag.... Spannend! hopelijk is het nu eens echt zo.
Ik zal morgen Diazz even vragen Die is dol op meespieken, maar is nu wel een beetje laat om haar te appen.
maar dat bloed vertrouw ik niet (heb ik wel vaker en dan wordt ik gewoon ongesteld) en met die gekke actiontesten durf ik het ook niet te zeggen.....en heb geen test meer in huis, moet morgen nieuwe halen.
Dan onderdruk ik mijn nieuwsgierigheid en ga ik voor je duimen. Herken je van je vorige zwangerschappen dit bloeden?
nee, wel een week ervoor als innesteling, maar normaal heb ik dit vlak voordat ik ongesteld moet worden. Heb er dus een hard hoofd in hoor.
Jaaa ik zie hem toch ook mamabri En uploaden hier komt de kwaliteit niet ten goede. Hopelijk wordt hij donkerder de aankomende dagen.