zwanger?? of verbeeld ik het me

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by myy003, Feb 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. myy003

myy003 Lid

Feb 19, 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds anderhalve maand erg sterke gevoelens dat ik zwanger wil worden en heb soms ook een aantal symptomen.
    Zo heb ik oneveer 4 weken lang last gehad van vreetbuien. Veel hoofdpijn en af en toe erg moe.
    Ik ben twee week geleden 'ongesteld' geworden. Ik had sterk het gevoel dat ik het niet zou worden en had ook geen buikpijn ervoor terwijl ik dat normaal wel heb. Ik kwam er savonds voor t slapen achter dat ik bloedde. Eerste dag had ik wel wat buikpijn. Ik ben 3 a 4 dagen ongesteld geweest. Dag erna savonds heeel klein vlekje nog. Normaal ben ik altijd eerste dagen best hevig ongesteld en ben ik wel 6 a 7 dagen ongesteld. Voel me de laatste dagen af en toe wat misselijk en mij is sinds vorige week opgevallen dat mn buik is opgezet/ iets dikker is geworden. Ik schommel qua gewicht meestal tussen 70 en 72 en ben dan nu ook helemaal niks aangekomen.
    Ik ben nu bijna 3 weken gestopt met de pil ( heb gelezen dat je er ook doorheen zwanger KAN worden ).

Kan ik nu het beste een test doen of is de kans klein?

Ik heb nu hele week al wat last van misselijkheid en eergister ook last van buikkrampen.

2. Najatt

Najatt Actief lid

Nov 8, 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat je zwanger bent, maar dat je aan het ontpillen bent.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ik denk niet dat je zwanger bent. Je natuurlijke menstruatie kan je niet vergelijken met de menstruatie die je had toen je aan de pil was.
    Je kan een test doen natuurlijk, al is het maar om jezelf duidelijkheid te geven.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Klinkt als ontpillen...Het kan wel een jaar duren voor je een regelmatige cyclus hebt.
    En ja,je kan Door de pil heen zwanger worden, kans:0,1%...dat kun je lijkt mij wel uitsluiten..

5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,021
    1,026
    113
    Ik denk ook niet dat je zwanger bent, aangezien je wel 4 dagen ongesteld bent geweest. Als je net met de pil bent gestopt is de kans groot dat je aan het ontpillen bent. Dit geeft ook zwangerschapsverschijnselen.

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    O ja,en die bloeding 2 weken terug was geen menstruatie maar je ontrekkinsbloeding van je pil waar je nog geen 3 weken mee gestopt bent.

7. myy003

myy003 Lid

Feb 19, 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die buikkrampen van eergister zou dat de eisprong kunnen zijn dan? Als mn cyclus inderdaad 27 a 28 dagen zou zijn dan had ik rond die dag idd een eisprong moeten hebben.

8. momo83

momo83 Bekend lid

Jan 17, 2015
    626
    0
    0
    Denk ook ontpillen, kan je lijf goed in de war brengen. Succes met zwanger worden!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan, maar hoeft niet. Het is maar de vraag hoe lang je cyclus na pilstop zal gaan duren. Dat is niet automatisch weer keurig 28 dagen in verreweg de meeste gevallen. Je lichaam moet het weer zonder de pilhormonen gaan doen en het zelf weer gaan oppakken.

De meeste vrouwen merken niks van hun eisprong.
    Ik dacht het ook te voelen hoor, maar het bleek uiteindelijk het groeien van de follikels te zijn waarna na een dag of 3/4 pas de eisprong plaatsvindt.

Overigens als je graag zwanger wilt worden, ga je overal ook op letten waardoor alles ook extra op gaat vallen en je gaat denken dat je wel zwanger moet zijn.

Daarom wil ik je als tip meegeven dat de meeste vrouwen in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, juist niks bijzonders voelden!

10. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Je geeft aan dat je nu 3 weken bent gestopt met de pil em 2 weken geleden ongesteld was? Was dat dan niet je ontrekkingsbloeding?
    Ik denk sowieso dat het erg kort is om nu al zwanger te zijn.
    Je kan het beste ovulatie testen gebruiken, dan krijg je beetje zicht in je cyclus. Nadat ik gestopt was met de pil heb ik op cd18 mijn ei gevonden. Mijn cyclus was hierdoor sowieso dan geen 28 dagen. Je ei is meestal 2 weken voor je volgende menstruatie. Ik kreeg pas 10 dagen na mijn ei sprong klachten..
    Ze geven je een half jaar of meer om zwanger te worden na het stoppen van de pil. Ik was dan wel de eerste ronde zwanger dus het kan wel!

Als je precies 2 weken geleden zwanger bent geworden zou je nu op cd15 zitten.. Voor symptomen van een zwangerschap is het nog te vroeg voor denk ik. Je klachten kunnen ook door het ontpillen zijn wabt een opgezette buik kreeg ik ook na mijn ontrekkingsbloeding maar toen was ik echt nog niet zwanger!

Share This Page