eisprong al gehad, nu weer positieve ovu test!?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by eline23, Sep 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

op 30 en 31 augustus heb ik een positieve ovulatietest gehad, zonet heb ik nog eens een ovu testje gedaan en deze was wederom weer positief! En dat terwijl ik vanochtend aardig veel heb gedronken, wat zou dit kunnen betekenen?

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

May 24, 2012
    2,188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan van alles betekenen.. ovu testjes reageren ook soms op hcg.Dus mss ben je wel zwanger (weet niet of die dan te snel is na je andere ovu testjes).

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Je kunt ook een dubbele eisprong hebben, maar die kans is niet zo heel erg groot. Is ie echt knalpositief?

4. eline23

eline23 Niet meer actief

hij is minder van kleur als de controlestreep,maar wel heel erg goed zichtbaar.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hij moet wel echt knallen als het eventueel van een zwschap is.
    Heb je geen foto?

6. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik heb helaas geen foto:(

Maar lijkt me toch niet dat dat bij mij nu al van een eventuele zwangerschap zou kunnen zijn? want heb mijn eisprong van het weekend gehad..

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Soms springt een ei niet,....dus misschien is nu pas je eisprong,

Zonder foto is het wat moeilijk te beoordelen eigenlijk...welk merk gebruik je.?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Was de teststreep nu net zo duidelijk als die van 30-31 aug? Want als die testen van toen ook niet duidelijker waren dan de controlestreep was het nog steeds geen eisprong piek.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vraag ik me dus ook af Rog. Vandaar dat ik graag een foto zie :D

10. eline23

eline23 Niet meer actief

Ik gebruik de testjes van zwanger en kids.
    Van het weekend waren ze echt knal positief,ze zijn dus nu niet knal positief maar wel heel erg goed zichtbaar

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké....maar heb je na die knaller nog getest?

12. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Als ie niet zo duidelijk is als de controlestreep is deze test NIET positief. Ik zou er dus vanuit gaan dat je je eisprong rond 31/08 hebt gehad, mits de streep wel duidelijker was dan de controlestreep. LH hormoon heb je altijd in je urine gedurende de hele cyclus. Het is dus perfect mogelijk dat je tussen je eisprong en menstruatie een duidelijke test kan hebben.

Of de andere optie is ook mogelijk, je eitje is nog niet gesprongen...

Share This Page