Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb het inderdaad veel vaker gehoord. Die met conceptie indicator kun je vanaf 4 dagen voor je NOD gebruiken. Daarom zal ie wel gevoeliger zijn.
Hij is wel heel licht, het kan ook nog een restje hcg zijn wat nog in je urine zit na je miskraam. Dit kan volgens mijn vk 2 maanden duren. Ik heb 24 nov. een miskraam opgewekt en had afgelopen maandag net zo'n streepje als jou. Dit was nog steeds de hcg van de miskraam. Woensdag opnieuw getest, nu weer omowit. Eindelijk de rest hcg kwijt. Ik ben nu inmiddels ook 8 dagen 'over tijd' ik heb krampjes in mijn onderbuik, met vlagen misselijk, maar ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Lichaam is van de rel door miskraam. Ben benieud wat mijn lichaam gaat doen.
Ik heb 23 nov bloedgeprikt toen was mn hcg 800 2 dagen later gezakt kan dat dan nog zo lang duren ? 800 hcg is niet zocveel toch ?
800 is best wel veel als je bedenkt dat een kv zo'n 20 nodig heeft om een licht streepje te geven, en action zo'n 30....
Oke ! Ik ga maandag gewoon nog 1 keer testen als die niet donkerder geworden is dan weet ik genoeg bedankt alemaal voor het meekijken
Ik vind hem best duidelijk. Ik testte een maand na mk omowit met kV, maar dit zal ongetwijfeld per vrouw verschillen. Denk dat je maandag idd meer duidelijkheid zult hebben. Succes met het weekend doorkomen
Na een miskraam moet je 2 maanden wachten om uit te kunnen sluiten dat je geen zwangerschapshormonen meer in je lichaam hebt die het restant zijn van de miskraam. Deze test heeft dus (sorry voor jou) totaal geen zin gehad. Overigens wil het natuurlijk niet zeggen dat je niet zwanger bent hoor, want dat kan natuurlijk even goed! (gelukkig wel! haha) Enne... misschien ben ik kippig, maar om een streepje te zien moet ik wel heeeeel goed turen..! En bovendien is de test toch pas positief als de tweede streep net zo donker is als de teststreep?? Wat mij betreft dus 'negatief'..
Dat is bij ovulatietesten zo, bij zeangerschapstesten niet. Een streepje is een streepje ook als deze lichter is dan de controle streep. Zo staat het ook in de bijsluiter. Ts: en?
Ook ik duim mee voor een positief resultaat. En als het dan toch negatief moet zijn, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Spannend.. Wachten duurt altijd zolang. Ik hoop op een positieve uitslag en anders hoop ik dat de hcg zo snel mogelijk daalt, zodat je nieuwe kansen krijgt! Wij hebben ongeveer gelijk een miskraam gekregen eind november. Ik was alleen ong. 10.1 week toen ik de miskraam opwekte. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Alles is nog onduidelijk, vorige week maandag nog licht posietief en woensdag wel een negatieve test gehad(kv). Eerder een keer mijn temp. Opgemeten in bed en deze was toen 36.4, de rest was ik uit bed gestapt en was hij 36.8. Gisteren was deze 37.1 en vanmorgen 37.3 voor opstaan. Bij opstaan uit was hij 37.5 vanochtend. Allemaal apart dus. Ik duim voor een goede uitslag bij jou! Laat je het hier nog even weten?