Met Pasen gaan we samen met de schoonfamilie naar de Ardennen. Nu maken we altijd een programma met allerlei activiteiten. Alleen komen we er dit jaar niet uit (zijn al paar jaar geweest). Wie weet er nog een leuke activiteit? Moet geschikt zijn voor alle leeftijden.
Wij zijn vorig jaar met een groep in de ardennen geweest. (leeftijd 2 tot 50 jaar) en zijn toen een dagje naar Plopsa Coo geweest. Kinderen vonden het erg leuk, en voor volwassenen ook genoeg te doen. En voordeel is dat je ook per attractie kan betalen..
Wij blijven de grotten van Han erg leuk vinden met zijn allen (wij gaan ook jaarlijks met de familie ) of een lekkere lange wandeling.
Grotten van Han is een aanrader! En als we niets te doen hadden,zochten we een Carrefour op Ben vorig jaar in de meivakantie geweest, en dit jaar gaan we weer.. Rare vakantie, vorig jaar in de Ardennen een mk gehad en nu ben ik hoogzwanger
Laat eens denken. Durbuy is het kleinste stadje van Belgie (wel toeristisch) Helemaal onderaan in Torgny heb je een Cote d'azur gevoel (heeft ook ander klimaat). Je hebt ook adventure (muurklimmen, raften enzo, denk ook in Durbuy) La Roche is ook een toeristisch stadje. En in Eupen/malmedy spreken ze Duits (duitstalig Belgie) Afvaart van de Lesse in een kajak is ook leuk. Wandelen in de Hoge Venen (groot natuurpark). Anders eens googlen op office du tourisme Wallonie, vind je zeker iets
Bedankt voor jullie reacties!! Heb intussen al wat dingetjes gevonden. Dacht dat Plopsa nog niet open zou zijn, maar wel dus Grotten van Han zou ik nog wel een keer heen willen, maar dat is 5 kwartier rijden. Zitten in Jalhay. Raften ed lijkt me ook wel cool, maar met kleintjes niet te doen. Carrefour zou ook mijn idee zijn haha, ben gek op supermarkten en vooral in het buitenland, maar mijn schoonfamilie helaas niet.