Hey, Sinds gisteren doet Mees iets 'raars'. Als hij op zijn rug ligt duwt hij met zijn voetjes zijn rug hol en gaat op en neer, plat/omhoog zeg maar... Vraag me af of iemand het herkend en wat zijn doel is
Heeft ze hier sporadisch wel 's gedaan. Ook wel 's als ze op buik lag (omgekeerd). Gewoon lekker beetje bewegen, in alle richtingen?!?
Ja ik herken het hihi. Onze dochter maakt ook vaak 'bruggetjes'. Geen idee wat het voor zin heeft. Maar op deze manier kan ze heel haar box door op haar rug. Ze kan zich zo voortbewegen dat ze rondjes draait in de box😊
Ja zeker. Hier deden beide Kids het. De oudste vooral. Hij draaide zo rondjes om zijn as. Volgens de fysio een normaal iets in de ontwikkeling. De eerst stap in de verplaatsing.
Toen mijn zoontje kon kruipen leek het opeens of hij het te saai vond.. en ging hij de boel op zijn kop verkennen (op zijn rug dus). Hele woonkamer door, doelbewust naar wat hij wou.. onder de tafel tussen de stoelen door etc. Hij was toen 6,5e maand.. Was wel lachen
Hahaha wat grappig gekke baby's ook! Hij is inderdaad hard bezig het kruipen onder de knie te krijgen...maar misschien is hij het proberen zat en denkt hij, laten we het eens zo proberen
Gebeurt hier ook al even! Soort van hyper vrolijk noem ik het, steeds die rug en billen omhoog en dan weer laten 'vallen'. Liefs,
Yep! Hier ook veel gedaan en soms nog wel . Ziet er onwijs grappig uit, beetje macho vond ik het wel haha. Maar het is gewoon oefenen van de spieren volgens mij.