herkend iemand dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FloorMax, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Hey,

Sinds gisteren doet Mees iets 'raars'. Als hij op zijn rug ligt duwt hij met zijn voetjes zijn rug hol en gaat op en neer, plat/omhoog zeg maar...
    Vraag me af of iemand het herkend en wat zijn doel is:D

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Heeft ze hier sporadisch wel 's gedaan. Ook wel 's als ze op buik lag (omgekeerd). Gewoon lekker beetje bewegen, in alle richtingen?!?

3. Michelle88

Michelle88 Actief lid

26 okt 2013
    122
    0
    16
    Nieuwegein
    Ja ik herken het hihi. Onze dochter maakt ook vaak 'bruggetjes'. Geen idee wat het voor zin heeft. Maar op deze manier kan ze heel haar box door op haar rug. Ze kan zich zo voortbewegen dat ze rondjes draait in de box😊

4. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Haha mooi verwoord...brug :p het lijkt inderdaad alsof hij zich wil verplaatsen!

5. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ja zeker. Hier deden beide Kids het. De oudste vooral. Hij draaide zo rondjes om zijn as. Volgens de fysio een normaal iets in de ontwikkeling. De eerst stap in de verplaatsing.

6. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Ok, leuk om te weten :)

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Toen mijn zoontje kon kruipen leek het opeens of hij het te saai vond.. en ging hij de boel op zijn kop verkennen (op zijn rug dus). Hele woonkamer door, doelbewust naar wat hij wou.. onder de tafel tussen de stoelen door etc. Hij was toen 6,5e maand.. Was wel lachen :D

8. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Hahaha wat grappig:D gekke baby's ook! Hij is inderdaad hard bezig het kruipen onder de knie te krijgen...maar misschien is hij het proberen zat en denkt hij, laten we het eens zo proberen :p

9. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Gebeurt hier ook al even! Soort van hyper vrolijk noem ik het, steeds die rug en billen omhoog en dan weer laten 'vallen'. :p

Liefs,

10. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Yep! Hier ook veel gedaan en soms nog wel :D. Ziet er onwijs grappig uit, beetje macho vond ik het wel haha.
    Maar het is gewoon oefenen van de spieren volgens mij.

Deel Deze Pagina