Groei/ plaats van baarmoeder bij 16 weken zwangerschaap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Framboosjes, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Framboosjes

3 okt 2016
    97
    18
    8
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Weten jullie dit: eerst voelde ik een half bolletje net boven mijn schaambot uitkomen maar nu voel ik als ik op mijn rug lig een bult/ bobbel die pas (ruim) boven mijn schaambot begint en eindigt net onder mijn navel.. Best groot eigenlijk...? :(

Dus eerst heb je (van beneden naar boven) schaambot, 10 cm 'niks' en dan dus die bult! Is dat mijn baarmoeder???/ kindje?? :(

Ik dacht dat dat veel lager zou blijven zitten/ beginnen en niet zo omhoog zou kunnen komen?

Herkent iemand dit?

Liefs Framboosjes

2. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Als je baarmoeder begint te groeien en hij komt boven je schaambot uit dan voel je vanaf dan een harde rand (kan ook voelen als bobbel). Dit is tot waar je baarmoeder dan komt. Het verandert dus van plek gedurende je zwangerschap. Volgens mij kon ik hem ook vanaf een week of 15 voelen... mijn verloskundige liet het me voelen tijdens een controle.

Je baby voel je niet zo hoor het is echt je baarmoeder.

3. Framboosjes

3 okt 2016
    97
    18
    8
    Zuid-Holland
    En die zit dan dus echt een stuk hoger? Bizar.. :)

4. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

25 jun 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Hij zit toch tussen je schaambot en je navel? Het kan best zijn dat je baarmoeder al tot 10cm boven je schaambot uitkomt hoor.... ligt er maar net aan hoe hij gevormd is en hoe hij groeit. Dit kan bij iedereen anders zijn...

5. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Bij mij zat ie vorige week 2 cm boven mijn schaambot. Dus kan best hoor. Ik voel ook een bolling boven mijn schaambot. 😊

6. Maddie85

Maddie85 Actief lid

29 jul 2013
    353
    5
    18
    Bij mij zat/zit m'n baarmoeder ook zo hoog! Voelt als een harde bal in je buik. Vk vond het bijzonder maar niks om je zorgen over te maken ;)

Deel Deze Pagina