hoi meiden, ik heb gisteren eindelijk mijn rijbewijs gehaald ben echt super blij. nu ben ik aan het rondkijken voor een tweedehands auto. alleen weet ik niet welke auto slim is. ik zoek een auto met een erg ruime kofferbak aangezien mijn vast frame rolstoel mee moet. ( deze zou zonder wielen ook eventueel op de achterbank kunnen) natuurlijk moet ook de kinderwagen en me vriend mee. (we hebben een mutsy 4 rider) het budget voor een auto is 2500 wie heeft er een leuke suggestie voor mij? zelf zat ik te denken aan een renault kangoo of een citroen berlingo. alleen zit je dan met een kilometerstand boven de 150.000 vanwege ons budget. heeft iemand misschien ook tips waar je op moet letten als je een tweedehands auto koopt? erg bedankt!
en deze?; Volkswagen Caddy 1.9SDI 47KW GB - occasion die btw is er makkelijk vanaf te lullen of; Seat Inca 1.9 SDI - occasion Of Peugeot Partner, Peugeot 806. En sja, voor 2500 heb je nou eenmaal snel een auto met een hoge kmstand, maar dat zegt niet veel hoor.
het merk ga ik zeker onthouden. alleen is deze auto geen optie omdat je maar 2 stoelen hebt. en ons kindje moet natuurlijk ook mee erg bedankt voor het meedenken
ah, dom hahaha Dan kan je kijken voor een Peugeot 806, of; Citroen Berlingo 1.4I BJ 04-1997 177393KM - occasion Citroen Berlingo 1.4I Multispace - occasion
Ik heb die van mij te koop staan, het is geen caddy of zo maar een peug 306. 125.000 km 5 deuren grote kofferbak, zit iets boven jou budget, maar als je interesse hebt laat maar weten via PB. Heeft alle mogelijke opties. Airco, regensensor en heeft pas over 23.000 km een nieuwe beurt nodig en is 20 jan, apk gekeurd.
allereerst gefeliciteerd! geweldig dat je je rijbewijs hebt.. en ook nog net voor de kleine er is zie ik Ik weet niet welke auto in jou geval het beste is.. je hebt nml nogal wat ruimte nodig Maar als wij een andere auto kopen checken we ook altijd even op problemcar wat de meest voorkomende problemen zijn bij dat merk en type.. Zo kunnen we daar op letten als we de auto gaan bekijken