Hi meiden, ik vind het leuk om mijn dochter haar haar te doen! Vlechten, invlechten vooral. Leuke creatieve kapseltjes maken. Nu zijn er hier vast meer mama's die dit leuk vinden en misschien kunnen we leuke ideeen delen, met foto en evt beschrijvingen hoe of doorverwijzingen naar youtube instructie... Misschien leuke (facebook) sites met leuke kapseltjes?
Bekijk bijlage 490647 Vanmorgen een Mohawk-staart (met stiekjes, dus geen vlecht) gemaakt. Hij kan bij grotere meiden veel hoger natuurlijk, maar mijn dochter is 3,5.
Hey, leuk!! Hier ook een meisje waar ik regelmatig wat uit probeer even foto's zoeken en proberen hier te plaatsen
Aangezien ik eeb jongen heb,moet ik het maar bij de meiden van mijn werk doen daarom ingezoomd foto. Verwijder hem straks weer
Ohhhhhh ik wil ook een dochter haha... Mijn (stief) dochter is dit stadium voorbij met haar 10 jaar... Maar ik vond het altijd zo leuk om te doen....
Hier kon er ook pas na bijna een jaar iets (een speldje dus ) in het haar van allebei. De oudste heeft inmiddels wel aardig lang haar, maar toch nog te kort om echt veel mee te kunnen en ze wil eigenlijk nooit meer, altijd alleen maar een hele staart... En het haar van de jongste is nog vrij kort (iets korter dan schouderlengte), wat de keuze beperkt maakt. Ik zal binnenkort wel eens foto's posten van wat ik fabriceer.
Wat leuk allemaal! Ondanks twee meiden met lang(er) haar doe ik weinig leuks, de oudste heeft een enorme krullenbos waar echt niet veel anders dan een staart of knot van te maken is, want het springt gewoon overal los en ik krijg het nooit mooi strak. De jongste heeft een grovere krul maar ook dat springt los en ze heeft ook heel veel kortere haartjes. Zucht
Hier juist heel steil haar, pluizig en met veel korte haartjes, dat springt dus ook overal los, maar juist daardoor wil ik het graag invlechten. Als ik dat strak doen, met wat wax ed, dan blijft dat beter zitten dan een hele staart. Maar is met krullen sowieso lastiger natuurlijk. Wel vind ik krullen van zichzelf al meer hebben, terwijl ik steil haar vaak best suf vind. Maar ik heb zelf ook steil haar, dus daar zal het van komen (mijn zusjes hebben krullen en die wilden vroeger steil haar ),
Ja mijn oudste begint nu al - mama, ik wil ook glad haar dan kan ik net zulke mooie vlechten als S. (meisje in haar klas dat altijd prachtige creaties heeft, en lang stijl haar ). Ach ja, en wie stijl haar heeft, wil krullen. Zo is het altijd wat. Nou ja, dit is dus het haar van mijn meiden