Hoi allemaal! Mijn menstruatie is altijd rond dezelfde tijd; kan er eigenlijk de klok haast wel op gelijk zetten.. Zou het a.s. vrijdag moeten hebben. Afgelopen dinsdag heb ik gewerkt en 's avonds ben ik zo vreselijk moe, dat ik amper van de bank af kan komen. 's Avonds lag ik er om 21.45 uur in, ging toen naar de wc en zag dat ik iets ongesteld was. Niets voor mij eigenlijk, om zoveel dagen eerder ongesteld te worden. Gistermiddag zit ik hier op de bank en word ik vreselijk naar in m'n hoofd; erg suizen en m'n oren klapten wat dicht. Gelukkig trok het al gauw weg en ben ik in bed gekropen en heb even geslapen, bleef wel de hele dag duizelig. Vannacht heb ik ook erg gemenstrueerd. Rond half 10 ga ik naar de wc en daar begin ik me toch te bloeden.. Sorry, niet zo smakelijk, maar toen ik me wou verschonen, lekte het bloed zo langs m'n handen, precies hetzelfde als je een bloedneus hebt; zo dun.. Weer op de wc gaan zitten, tot me er een groot stolsel los kwam.. Echt de hele wc zat onder dun vuurrood bloed inmiddels en heb wel een kwartier zo gebloed, het stroomde me gewoon in de wc. Ben nu érg licht in m'n hoofd, een zwaar, zweverig gevoel. Dit is niets voor mij, zo'n menstruatie. Heb m'n (schoon)moeder om raad gevraagd; hun eerste reactie was; toch geen miskraam?, maar ik had het pas a.s. vrijdag moeten hebben en was dus niet over tijd. Het bloeden is nu inmiddels wat minder geworden, maar o, wat voel ik me er beroerd door. Herkent iemand zich in zo'n hevige bloeding?
Als je echt veel gebloed hebt en je voelt je niet goed zou ik contact opnemen met de huisarts.. Kan een miskraam zijn, maar misschien heb je wel wat anders of "gewoon" een zware menstruatie.. Maar als je het niet vertrouwd altijd even de huisarts raadplegen
met stolsel zou toch wel een miskraam kunnen zijn hoor! ik had t ook een keer, wist niet dat ik zwanger was. ik begon heel erg te bloeden en vreselijke buikkrampen. ik was op mn werk, ging naar de wc en alles zat onder! toen dacht ik nog dat ik gewoon heel erg ongesteld was. tot ik later iets zo uit me voelde ploepen. raar! dus t kan wel hoor.
Ik zou even de huisarts raadplegen voor advies, altijd raadzaam bij tussentijds en/of veranderd bloedverlies.
Ik had niets, echt helemaal niets geen buikkramp of zo... Dat hoort toch wel een beetje bij een miskraam?
Ik zou als ik jou was toch de huisarts bellen. Buikpijn bij een miskraam hoeft zeker niet. Ik heb altijd vreselijk buikpijn bij menstruatie etc. Vorige maand een miskraam gehad,helaas, maar nérgens last van gehad, behalve vloeien en uiteindelijk een stolsel...
Ik kreeg als tip om alsnog te gaan testen?? Kan dit nog wel en zo ja, hoelang nog na de tijd? Ik bloed nu weer 'normaal', net als ik anders ongesteld ben, overigens...
Ik weet niet of dat nut heeft. Toen ik de eerste keer dacht dat ik zwanger was waren de testen negatief, pas bij de huisarts bleek ik wel hcg in m'n bloed te hebben, maar dat was te weinig. Dezelfde dag kreeg ik een bloeding, was naar mijn idee een gewone ongesteldheid, maar was officieel wel een miskraam. Ook geen kramp of stolsels trouwens. Ben je wel bezig met zwanger worden?
Nee, we zijn niet bewust bezig met zwanger worden, hebben de vruchtbare periode ook vermeden overigens, maar goed.. dat zegt natuurlijk niet altijd alles. Ben trouwens niet aan de pil of andere anticonceptie.
Dat zegt zeker niet alles, daar is mijn jongste ook het resultaat van, haha. Maar ik zou voor de zekerheid wel even naar de huisarts bellen voor advies, zeker omdat je niet lekker was van het bloedverlies.
Omdat het dubbel plaatsen van berichten niet is toegestaan wordt deze gesloten. Verwijzing naar het andere topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/414447-ben-erg-geschokken-vanmorgen-hevig-ongesteld-wie-herkent.html Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl