Lang pijn na besnijdenis?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by miramare, May 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miramare

miramare Bekend lid

Mar 1, 2013
    792
    148
    43
    Mijn zoontje van 8 heeft woensdag om medische redenen een besnijdenis gehad, constant onstekingen en echt een supernauwe voorhuid.
    Hij loopt nu nog steeds erg wijdbeens en heeft veel pijn, lees dat er kinderen zijn die na een paar dagen alweer rondhuppelen.
    waar ik nu ook aan denk: nu zit er nog een vettig gaasje over zijn piemeltje,maar als dat straks weg is ? Volgens mij is zijn eikeltje dan supergevoelig? ( zit tenslotte geen huid meer overheen) heeft daar iemand ervaring mee? Hoe lang blijft dat gevoelig? Volgens internet groeit er weer een laagje omheen?
    Aaah heb zo met hem te doen !

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Mijn zoon is ook besneden toen hij 6 was ofzo. Hij speelde eigenlijk dezelfde dag alweer buiten. Hij heeft denk ik wel 2 dagen in een pyjama broek gelopen. Dat zat lekker los. En ik had een speciale onderbroek met een soort plastic kapje erin zodat er niks tegen aan kon en zijn piemeltje niet zeer deed

3. miramare

miramare Bekend lid

Mar 1, 2013
    792
    148
    43
    En ik had een speciale onderbroek met een soort plastic kapje erin zodat er niks tegen aan kon en zijn piemeltje niet zeer deed[/QUOTE]

Ooh dat lijkt me handig,maar kun je die kopen?
    Het gaat al wel wat beter nu,maar ik vind het er allemaal niet zo fris uitzien,beetje pusserig, is dat normaal? Bel morgen maar eens met de poli

4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    3,713
    1,060
    113
    Ooh dat lijkt me handig,maar kun je die kopen?
    Het gaat al wel wat beter nu,maar ik vind het er allemaal niet zo fris uitzien,beetje pusserig, is dat normaal? Bel morgen maar eens met de poli[/QUOTE]

Nee pus is niet normaal

5. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,823
    113
    Kan je niet zelf een kapje fabriceren?
    Of misschien een tok voor kinderen kopen (bij winkels voor vechtsporten hebben ze die vast).

6. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Als het er pusserig en ontstoken (rood en dik) uitziet zou ik niet tot morgen wachten en de HAP bellen. Heeft hij ook verhoging?

Share This Page