ik wil naar de bios met mijn kinderen van 15, 13 en bijna 5. Nu lijkt de incredibels mij wel een film die voor iedereen leuk kan zijn. Wat zijn jullie ervaringen voor een kind van 5?
Mijn man en kinderen zijn er naartoe geweest en die zeggen dat het prima kan met 5 jaar, tenzij je een erg schrikachtig kind hebt.
Ik heb hem gezien, er zitten wel wat stukjes in die spannend zijn voor een kind van 5, maar die van ons hadden het wel aan gekund op die leeftijd. Ik moet wel zeggen dat ik het een lange film vond, viel mij een beetje tegen. Kan me voorstellen dat het voor een kind van vijf te lang duurt.
We zijn geweest. Hij vond het leuk, maar soms wel bang van de harde geluiden. Vooral in het begin. De lengte ging goed! Erg leuke film.
Ik ben geweest met 4 jongens van 4,6,7 en 10 en ze vonden het allemaal leuk. Mijn man vond het ook nog steeds heel leuk. Ik herinner me ook dat we samen naar incredibles 1 geweest zijn toen we nog geen kinderen hadden Het is wel fijn om naar een bios te gaan met een pauze halverwege, kunnen ze even plassen en rennen.
Ik ben met mijn vriend naar de Engelstalige versir geweest wij vonden hem geweldig. Leuk voor ouders en kinderen. En onszelf.