ik heb hier een jackrussel pup hij is wat anders maar wel helemaal gezond (3 cheks gehad) hij was verkocht maar de mensen haakte af omdat hij anders/lelijk is. wat is er anders: hij is klein hij kijkt iets scheel hij heeft 1 staant oortje hij heeft een moeilijke start gehad en is bij gevoed daarom is hij klein. hij is nu 9 weken en doet het super goed. alleen een baasje voor hem hebben we nog niet. hoe kan ik een baasje voor hem vinden. want blijkbaar wil niemand een hondje wat anders is
Ach wat sneu zeg, de dingen die jij opnoemt zou ik juist schattig vinden en wellicht juist daarom dat hondje kiezen, is toch aandoenlijk . Helaas krijg ik hier alleen geen hond in huis we hebben al twee katers.
Och, dat wil ik niet zien! Ik heb ook een zwak voor "zielige en lelijke" hondjes! Maar wij krijgen over een week of 11 al een puppy.
aghh slaat dat nou weer op :S enne foto ja en een hondje kijkt in het begin tog altijd scheel of niet? die van ons toen ook
aah ik vind dieren die net iets anders zijn ook lief! Net als dat schele beest in Duitsland, die is wereldberoemd nu
Heb je misschien een foto? Wij denken aan een jack russell erbij, maar we zijn er nog niet uit. Misschien als we de foto zien dat we verkocht zijn (ik garandeer niks hoor, ik vind vaak een hond leuk en dan heeft mn man er niks mee, of andersom...)
Nahja gekke mensen ben benieuwd naar t beestje ! Wil dolgraag een hond maar helaas gaat t nog even niet
Je neemt toch een hond voor zijn karakter? Mits je er natuurlijk geld mee wil verdienen, stomme broodfokkers :s Als ik een hondje mocht van vriendlief, had ik hem zo een toekomst geboden. Maar helaas Ben wel benieuwd naar een foto!
Nou ja zeg!! Zulke mensen zijn geen hond waard :x Ik vind die "mislukkelingetjes" juist altijd aandoenelijk! Helaas kan ik er geen Jackie bijhebben, ik hoop dat je snel een huisje vindt! Anders hou je hem toch zelf?