Wie heeft ervaring met deze merken ecologische wegwerpluiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MommyOwl, 22 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Wij zijn sinds kort overgestapt op de ecologische luiers van Naty, omdat mijn dochter een chloor allergie lijkt te ontwikkelen (normaal worden luiers met chloor gebleekt; ecologische luiers zijn chloorvrij gebleekt). Wij zijn super tevreden over de luiers van Naty.

Ik wilde net nieuwe Naty's (maat 5) online gaan bestellen, maar toen zag ik dat er nog veel meer merken ecologische chloorvrije luiers bestaan. En dat sommigen behoorlijk in prijs schelen met Naty's. Dus vroeg ik mij af of deze merken vergelijkbaar met Naty zijn in kwaliteit en pasvorm.

Dus: wie heeft ervaring met de volgende merken luiers? En zijn ze vergelijkbaar in kwaliteit en pasvorm met Naty (aangezien we daar nu zo tevreden over zijn)?

Moltex
    Bambo Nature
    Beaming Baby
    Pingo
    Tidoo
    Attitude
    Wiona

Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen!

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Hier ervaring met bambo nature, wel pas de grote maten (krijgen we vergoed van de verzekering voor onze zoon van inmiddels 7). Echt goede luiers, pasvorm hetzelfde als pampers (zelfde machine geloof ik), wat meer kern, maar niet al te dik.
    Het is dat ze nooit in de aanbieding zijn en daardoor een stuk duurder uitkomen dan pampers, anders zouden we voor dochter ook voor deze gaan.

3. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Niemand anders ervaring met de andere merken? :(

MamavanLieverd: heel erg bedankt voor jouw reactie, ik heb er veel aan! :)

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wij gebruiken bambo nature voor de nacht (overdag zindelijk) en zijn er zeer tevreden over. Erg fijne luier!

5. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op het KDV waar ik werk, hebben we ook Bambo nature. Hele fijne luier, niet dik en lekt eigenlijk nooit door! Nog geen enkel kind gehad, dat last kreeg van deze luier (uitslag etc)

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Niet ervaring met wegwerp eco luiers, wel met wasbare luiers. Ik vind het enorm meevallen qua werk eraan en de mate van 'smerigheid'. De billetjes van mijn zoontjes zijn er ook erg over te spreken ;)

Mocht je hier meer over willen weten dan wil ik er best wat over vertellen.

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wasbaar had ik ook altijd overdag. Vond het ook helemaal prima.

Deel Deze Pagina