Tentje, parasol, speelkleed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spring, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Volgende week gaan we op vakantie met onze baby van 3 maanden. Ik vraag me af wat handig is..
    - een speelmat van Nijntje met hoogopstaande rand met een parasol erboven
    - een tentje

Hebben jullie tips?

2. adi

adi Niet meer actief

Ik zou beide meenemen naar het strand, een handdoek en badcape, en een hoedje. Meer heb je echt niet nodig.
    Wij zijn nu op vakantie en naast ons op het strand zit een gezin met een kleine baby. Door de lucht en de zee slaapt de baby de ganse dag in de schaduw ( wel een strand kiezen met natuurlijke schaduw/ onder een boom dus!!)
    Die moeder kan de baby amper wakker houden voor de voeding, verschoning en 5 min in de zee. Zoveel slaapt ze thuis nooit roepen ze de hele tijd haha

3. tuc

tuc Niet meer actief

ik vind een kleed met parasol erboven handig, zo hebben wij het de afgelopen 2 weken in italie ook gedaan, hij kon lekker rollen op het kleed en bleef toch in de schaduw. De parasol klemde ik tussen de stangen van de kinderwagen, dus kon overal de parasol neerzetten, heel handig daar met al die kiezels.
    Als kleed heb ik zo'n groot picknickkleed met plastic onderkant van de hema.

4. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ik ben ook zo benieuwd, wij gaan over 2 weken op vakantie met ons zoontje van dan 3,5 maand!

5. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    We gaan daar niet naar het strand (Duitsland), maar er is voor volgende week wel mooi weer voorspeld en dus zullen we bij het huisje wel buiten zitten. Ik vind het allemaal maar reuze spannend.

6. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    snap ik vind ik ook! gewoon lekker genieten komt vast allemaal goed!

7. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ik heb een strandtentje. Ik gebruik soms ook alleen onderkant ervan, handdoek er in en parasol er boven. Het heeft een hele hoge rand.

Deel Deze Pagina