activiteiten met mn man

Discussion in 'De lounge' started by MaMa, Mar 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Vanavond goed gesprek gehad met mn man dat we meer tijd moeten besteden aan elkaar, echt samen.
    Nu zijn we vaak bij elkaar maar niet mét elkaar.
    Het liefst dingen die geen of weinig geld kosten.
    Musea is niet echt ons ding en door de zwangerschap zijn we wat beperkt in fysieke activiteiten. Mensen inspiratie voor ons?
    Het hoeft niet perse buitenshuis, binnen huis mag ook. Maar na het vierde bordspel of kaartspel zijn we wel een beetje uit gekeken.
    Dus wat te doen ipv naast elkaar op de bank filmpje kijken

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee........... misschien juist even tv uit en gewoon samen op de bank wat babbelen....

3. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

Feb 25, 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Wij hadden dit ook nodig in onze relatie.
    Bij ons gaat de tv tegenwoordig wat eerder uit, waarop we automatisch meer tijd voor elkaar hebben door spontane activiteiten (samen kaarten, cake bakken, samen stedentrips of vakanties plannen).
    Ook buiten de deur, wandelen in het bos, naar de sauna, goedkoop uit eten, samen winkelen of naar onze families gaan met elkaar.

4. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    - Samen muziek luisteren doe ik altijd graag, maar ben dan ook onwijze muziekfan. We maken wel eens een soort popquiz (raden wie de artiest is en hoe het nummer heet)

- Een wandeling op het strand, in het bos of in het park.

- gezellig samen koken (nieuwe dingen uitproberen zoals sushi maken bijv)

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Gourmetten thuis, samen naar spulletjes kijken voor de babykamer op internet, foto's inplakken, uitwaaien op het strand.

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Wij proberen de zondagmiddag echt voor elkaar vrij te houden en dan maken we een boswandeling met de hond, of met wat lekkere hapjes op de bank een filmpje kijken, gourmetten, spelletjes doen, naar de bios of uiteten, of samen naar een braderie of op een terras zitten.

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Wij vinden het soms ook lastig om echt tijd MET elkaar door te brengen ipv gewoon naast elkaar op de bank film kijken etc.

Lees dus graag mee ;)

8. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Vaak doet het uitzetten van de tv al wonderen trouwens

9. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Samen lekker in bad en daarna thuis gourmetten, wokken, steengrillen?

Of naar bios samen en daarvoor samen iets eten (goedkoop)

10. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Weet je wat het is, na zoveel jaar samen is t een stuk lastiger. in de eerste maanden/jaar lig je naast elkaar op bed in de ander zn ogen te staten en is dat al genoeg.. nu zitten we echt: we moeten wat doen, maar wat..??
    In bad samen past haast niet meer met die grote buik :p maar gourmetten of kaasfonduen of pannenkoekjes/ pizaatjes bakken is wel leuk samen!
    Zat ook te denken iets van een massage cursus samen, boek kopen en op elkaar gaan oefenen. Zal vooral lol hebben zijn ;)
    Maar is heel wat inspiratie nodig om week na week gevuld te krijgen..

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Wij hebben na heel wat jaar nog vreselijk veel lol samen. Kunnen samen klussen zonder ruzie en ook zonder tv vermaken we ons met praten en lachen samen. Zelfs nu we bijna 3 kids hebben en heel wat jaren verder zijn kun je ons een hele maand samen in huis laten zitten zonder problemen.

12. Hester

Hester Niet meer actief

Simpel: de dingen die je nu naast elkaar zit te doen, samen doen!

Wij zitten trouwens ook heel vaak 's avonds naast elkaar, ieder voor zich iets te doen. Maar is dat erg? Het is toch heerlijk om aan het einde van een lange (werk)dag tijd voor jezelf te hebben en rust aan je hoofd :)

13. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hmm wij zitten meestal samen series te kijken met een lekker hapje of samen gamen. Misschien keertje bioscoop pakken of wandeling maken in het bos?

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Samen gamen (als dat jullie ding is)? Doen wij ook weleens :p Samen Legerspellen (CoD, gears of war) spelen ofzo ;)

15. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    haha ja zijn ding wel hij zou niets liever willen ik ben daar totaal niet van ..

16. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    Wij hadden hetzelfde! ik heb een klen doosje gepakt (schoenendoosje van mn zoontje, maat 25, haha), en heb daar allemaal enveloppen in gedaan. in die enveloppen zitten gekleurde velletjes papier met handgrschreven briefjes, met een date!! elke maand 1tje, en die mag ie dan eerste vd maand opendoen, en dan staat er wat liefs in, en wat we gaan doen. bijv. afgelopen maand was samen gourmetten als de kids op bed liggen, met wat wijntjes erbij en lekker toetje. heb ook eens wat geks ertussen gedaan als schaatsen, en samen dagje naar een mooie stad, dagje strand, een ochtendwandeling met ntbijt, filmavondje met popcorn, pizza bestellen etc... :) hij vond het een geweldig kado, en de eerste date was erg geslaagd :)

17. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    Wandelen, fietsen, skeeleren, schilderen (bij de action kun je goedkoop schilderspul kopen), zwemmen, in de tuin bezig, uit eten, bioscoop, toch ook gewoon samen tv kijken, praten, winkelen, spelletjes, ergens op visite, etc.

Merk hier trouwens wel de 7 jaar dip, het gaat wel weer wat beter, maar wij hebben ook heel erg moeten wennen aan de mama/papa rol en dan ook nog partners..

Gr.
    Carlien

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Sinds wij onze telefoons 's avonds in de kast leggen gaat het hier beter.
    Soms gaan we gewoon een stukje rijden met de auto.
    Serie's kijken, gourmetten, wasgij puzzels. Etc.

Dit doen we 1 of 2 keer in de week, want om dat nou elke dag te gaan doen vinden wij een beetje teveel.
    Wat me-time is ook wel fijn.

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    -series kijken
    - spelletjes als Jenga spelen,
    - Tv lekker uit en lekker kletsen
    - Dinetje bij kaarslicht doen
    - Gamen eventueel
    - Wandelen door het bos
    - samen lekker door de stad struinen en ergens gezellig lunchen
    - naar de bios
    - Samen hapjes maken en die opeten bij een leuke dvd

20. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Ik lees ook even mee. Wij zijn 'pas' 5 jaar samen, maar hebben wat dat betreft al best lang een dip. We zijn natuurlijk maar 10 maanden samen geweest voor ik zwanger raakte van nummer 1. Nu de kindjes wat groter worden en we in principe meer tijd voor elkaar zouden moeten hebben, lukt dat vaak niet. Man is verslaafd aan zijn gsm, ik heb er niets mee. Veel hobby's liggen mijlenver uit elkaar.

Hopelijk lees ik nog meer leuke dingen om samen te doen! :)

Share This Page