Binnenkort willen mijn man en ik weer eens uit eten, voor het eerst samen sinds de geboorte van ons meisje. Wokken is favoriet van ons. Je eet altijd iets wat je lekker vind, omdat je je eigen ingrediënten en hoeveelheden kiest. Ik vind het zulk heerlijk eten. En bovendien goed te betalen... Ik ben wel benieuwd wat jullie favoriete eten is en waarom? En waar zou je niet snel uit eten gaan? Ik ben zelf niet zo van a-la-carte restaurants, waar je Hollands eten op het menu hebt staan. Dat kan ik ook thuis eten.
ik hou ook heel erg van wokken en ga dan eigenlijk altijd naar beneden leeuwen of naar etens tijd in Tilburg hou van gevaireerd eten heerlijk gewoon en lekker lang tafelen hihi
ik houd juist niet van wokken maar va een lekkere schnitzel met salade en aardappelbolletjes oid. Zo krijg je het thuis nooit. maar we doen het nooit, veels te duur en zo maar weer weg je geld Bovendien hebben we nu de kids.
Sumo! Oh heerlijk... Niet alleen vis zoals veel mensen denken. Lust zelf geen vis maar kan daar toch van alles eten. Ook gaan wij 1x per maand naar de Griek. Ik heb honger
Tapas!! We hebben hier een heel leuk restaurantje gevonden, niet eens zo heel erg duur en ontzettend lekker!! Volgende week mogen we weer!! Ik hou niet zo van wokken. Ben er een paar keer goed ziek van geweest en de lol is er nu wel af.
Ik ga graag uit eten naar een restaurant waar ik iets kan eten dat ik niet zelf zou/kan maken. Of echt goeie tapas, ben ik ook dol op. Favoriet is toch wel een goeie Japanner. Wokken vind ik ook lekker, maar zie ik niet echt als uit eten. Dat is even snel een hapje.
wokken is lekker maar idd wel een vreetschuur. als ik rustig met mn man een keer wil tafelen ga ik niet naar een woktent. wij houden van grieks, mexicaans of gewoon een heerlijk stuk vlees in een bistro. wordt hier ook weer eens hoogtijd hahaha
22,50 all in en met feestdagen 25 all in hier dan en beneden leeuwen etentijd 27,50 all in 30 euro met feestdagen denk het net is waar je naar toe gaat het kan erg verschillen in de prijzen
Mijn favoriet is dan toch wel een pannenkoekenhuis. Nooit hetzelfde als wat je thuis bakt en je neemt eens iets anders. En de sfeer vind ik altijd erg gezellig in zulke tentjes. Wokken vind ik ook wel leuk, maar ben geen groot fan van chinees/japans eten. Dat je zelf mag kiezen enz dan weer wel, want je eet altijd iets wat je lust.
Sushi en Grill (wij gaan altijd naar Mojo in Helmond) ik ben echt verslaafd hieraan!! Maar lekker pannenkoeken eten met de kids vind ik ook erg gezellig!
Sushi! En de Griek op een goede tweede plaats. Maar ik vind heel veel dingen lekker, ik eet ook graag bij de Japanner, Italiaan, etc.
Tapas!! Zeer zeker hihi. Ongeveer een keer per jaar gaan we naar het tapa's restaurant bij ons op het dorp. Heerlijk: D vooral het zelf gemaakt grapefruit ijs is een aanrader!
Een echt goed restaurant, sterwaardig, poepie chique vind ik geweldig. Verrassende dingen die ik anders nooit eet. Een crème van, een zalfje op basis van en dan goede wijn erbij. Met de kinderen gaan we wel eens naar de Italiaan, Griek, pannenkoeken of Chinees oid. Dat is vooral gezellig vind ik maar qua eten ook wel eens teleurstellend.Steak of Grieks vind ik dan het lekkerst. Sushi vind ik lekker als afhaal. Allemaal kleine bakjes om me heen en smullen.