Gisteren zou ik uitbetaald moeten hebben. Nou heb ik dit nog steeds niet ontvangen, loonstrook heb ik gisterochtend wel ontvangen. Kan dit komen doordat het goede vrijdag was? En wanneer kan ik het dan verwachten?
Goeie vrijdag is voor ons beide normaal gesproken gewoon een werkdag. Niks bijzonders aan dus. Wist eigenlijk ook niet dat de banken dicht waren maar dat had ik natuurlijk kunnen weten want die zijn zo onderhand meer dicht dan open.
Balen.. mijn bank had het overigens wel aangekondigd dat er op vrijdag geen betalingsverkeer zou plaatsvinden, die van jou niet dus?
Jep. Had gisteren ook een betaling vast staan en zat dat het dinsdag 2 april wordt overgemaakt.. Blijkbaar doe de banken geen transacties op goede vrijdag! Succes, hopelijk hou je het vol tot dinsdag.. Morgen en maandag kun je toch geen geld uitgeven, dus geen woonboulevard opzoeken ..
Hahah we redden het ook net tot dinsdag. Maar toch een tegenvaller als je verwacht dat je salaris krijgt Vriendlief zit in de ww dus dat is ook al niet veel soeps!
Niet zo netjes dat ze daar niet over hebben ingelicht! Mijn man krijgt normaal altijd op maandag uitbetaald (salaris 1 keer in de 4 weken) en hoorde begin deze week al dat het deze week dinsdag komt.
Oh nog iemand... gedeelde smart is halve smart. (Zo zeggen ze dat toch?) Eppo82, de bank had hier niks aangekondigd nee. En omdat het voor ons altijd een gewone normale vrijdag is, heb ik er ook helemaal niet bij stil gestaan dat er niks overgemaakt zou worden.
Zijn ze misschien niet verplicht maar het zou zeker vriendelijk zijn ja. Je hebt ook automatische overboekingen staan misschien, die gaan wel gewoon door. Ik vind dat het hoort.