Vrijdag gaan man en ik heerlijk met z’n tweeën weg. We wilden Delft eens gaan bekijken. Hebben jullie tips voor dingen die we echt moeten zien of doen? Liefst een beetje vrijblijvend/gratis, geen museum waar je uren binnen bent ofzo.. Evt. een stadswandeling o.i.d. En vooral, waar we ‘s avonds moeten gaan eten? Beetje klassiek restaurant qua menu, er moet wat man betreft wel een goede biefstuk met lekkere friet op de kaart staan bijvoorbeeld. En wat mij betreft vooral iets met goede wijn en lekkere toetjes Budget van ongeveer €100 voor 2 personen. Mijn dank is groot
Sorry! @Beheer Deze hoort niet in de lounge natuurlijk maar bij ‘vakantie en vrije tijd’, willen jullie hem verplaatsen?
Ha, precies wat ik wilde zeggen! De Kurk, daar moet je zeker gaan eten. Verder om te doen, misschien de Oude Kerk beklimmen, een hofjeswandeling, de Hortus bezoeken, koffie en appeltaart bij Kobus Kuch op de Beestenmarkt of een wandeling door het Delftse Hout.
Ja de appeltaart bij Kobus Kuch is echt geweldig. Toevallig afgelopen zaterdag nog bij Kobus gezeten en is werkelijk niks veranderd in al die jaren, geweldig.