Zo....die ligt op bed!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanjuul, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo......die ligt op bed!
    Mama had het ook helemaal gehad zeg! Hier in huis een drammende, piepende peuter van 2 jaar en 3 maanden en een mama die 31 zwanger is en een papa die de hele dag gewerkt heeft....

Ik ben dat gedram en gepiep op het moment zo zat he! Dat gecommandeer..." ik wil nu de speen" en dat dan zo'n 10x achter elkaar.
    En dan dom gaan trappelen als je de pamper aan het verschonen bent en dan zit je dan met een dikke buik waar elk moment tegen aan geschopt kan worden...

Dat ge-mama de hele dag door....pfieuw!!!
    Soms zijn er dagen dat ik blij ben dat ik aan het werk ben als we 's ochtens al de strijd aan moeten gaan.

Soms verlies ik dan echt even mijn geduld en dan moet papa het over nemen, want dan ...ggrrr.
    En dan dat eeuwige schuldgevoel wat daarna komt, voel me dan zo'n slechte mama.....zucht.

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

herkenbaar *schaam*
    Soms heb ik ook van die dagen dat ik ga laptoppen en de tv aan. EN dan daarna me schuldig zitten voelen. Ook zonder zwanger zijn heb je van die momenten. *schaam*

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    ;)

Je kan niet meer zonder ze, geen seconde....maar af en toe ;)

4. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Zo'n slechte mama ben je niet hoor!!!

Zij zit net in een van de lastigste fase,waar ze pas tegen 4 jaar uit zijn.

Daarnaast ben jij 31 weken zwanger en dan spelen je emoties op en dan heb je even een kort lontje.(dat heb ik bij de oudste ook)
    dan kan ik me wel voorstellen dat je na zo'n dag het met je 2 jarige hebt gehad.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw zo herkenbaar!! ik ben soms ook zo blij dat hij inde middag nog slaapt, even mama tijd, rust! opladen

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    4 jaar!!!!! ;)

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    En dan nog niet altijd hoor, die van mij zijn bijna 4 jaar en ik herken je stukje errug goed ;)
    Heb ook een véél korter lontje nu ik zwanger ben, en kan veel minder goed relativeren. Vervolgens voel ik me weer schuldig om m'n chaggerijnige gedrag.
    En 's avonds een zucht van verademing als ze lekker op bed liggen :)

8. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh meid hier is het precies hetzelfde!!

Dat geschop tegen mijn buik ben ik ook zo beu!!! Gelukkig is mijn man overdag veel thuis en kan hij het overnemen, maar soms.....OEH!!!! Dan heb ik het ook zo gehad he! Morgen ben ik de hele dag alleen met de kleine boef en soms kan ik daar echt tegenop zien, heb jij dat ook? Dan zit hij huilend en miepend aan tafel en wil hij helemaal niks. Alles 20 keer herhalen en inderdaad, zo ontzettend dwingend!!

Je bent geen slechte moeder. Denk maar eens aan de hoeveelheid kusjes, knuffels, liedjes en speeluurtjes je met je peuter deelt...

9. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Jullie hebben t weer ook niet echt mee....
    Toen ik zo ver zwanger was, was t april / mei. Ging dus regelmatig met mijn kleine dame (toen 22 mnd) naar de speeltuin of lekker een stuk fietsen; dat scheelde wel. Nou was ik ook wel 'goed' zwanger. Heb tot in de laatste week met haar gefiets en haar getild ed.

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Nu is onze Jesse van net 3 jaar heel lief en heel rustig, en ik ben niet zwanger, maar ook ik vind het best fijn alstie 's avonds op bed ligt. Niet dat ik zo moe ben, maar gewoon omdat ik het wel lekker vind om iets leuks voor mezelf te doen.
    Dus voel je niet schuldig hoor.

11. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier hetzelfde hoor.. een bijna 2-jarige met z'n buien, die soms ook best ff lekker tegenwerkt... die al bijna een half jaar niet meer slaapt overdag... 38 weken zwanger... en geen partner :p

Soms kijk ik stiekem echt uit naar 19:00.. dan gaat ie lekker slapen ;) Voel me hierdoor geen slechte moeder hoor, ben er verder de hele dag voor hem en hij komt niets te kort.
    Hij gaat evengoed een paar dagen per week naar oppas+kinderdagverblijf... anders zou ik het misschien niet eens trekken in mn eentje!

Deel Deze Pagina