Doen julie dit wel is en voel je je dan ook echt sexy? Ik heb dit al zolang niet meer gedaan voor mijn vriend terwijl ik voor ik ons zoontje had wel is deed. Als ik het nu weer zou doen zou ik me niet goed voelen, want mijn lichaam met name buik is niet meer zo heel leuk, vind ik zelf. Toch voelt het wel rot dat ik me hierin niet meer zo vrij voel als dat ik vroeger deed. Dus nu heb dus is weer is iets gekocht na een lange tijd wat dus mijn buik zeg maar verbergt, maar nog voel ik me niet sexy... En dit klinkt mischien heel stom maar ik durf niet meer!... Mijn gevoel voor eigenwaarde is volgens mij echt na beneden gedonderd, Dus doen julie dit wel is voor julie partner en voel jij je dan zelfverzekerd en sexy? *edit dit gaat over lingerie
Ik heb wel een setje liggen maar heb het nooit aangedurft.. Voel me nogal opgelaten als hij me bekijkt, waarom weet ik niet. Altijd al gehad na 6,5 jaar nog steeds niet over..
De reactie van mijn vriend zorgt ervoor dat ik me sexy voel! Ik zou er gewoon voor gaan, je partner zal het ongetwijfeld enorm waarderen dat je de moeite voor hem doet en hopelijk kun je er samen voor zorgen dat jij weer happy met je lijf wordt! Ik ben bepaald niet de slankste, maar je hoeft geen fotomodel te zijn om je sexy te mogen voelen. En natuurlijk voelt niemand zich ALTIJD sexy, maar ik ervaar dat juist als ik er een beetje moeite voor doe, met bijvoorbeeld mooie lingerie, dat ik me dan aantrekkelijker voel dan in mijn hema-slip
Ja regelmatig.. Gewoon leuke nette sexy kleding bijvoorbeeld, maar ook leuke setjes lingerie e.d. En voel me dan zeker sexy/aantrekkelijk, heb er ook totaal geen moeite mee als hij me bekijkt ofzo. Wat dat betreft no shame at all en totale vrijheid met elkaar.
Voor zoon er was voelde ik me dan ook wel sexy en aantrekkelijk maar toch ook wel een beetje opgelaten,maar dat was dan maar voor een paar seconde en dan was dat opgelaten gevoel ook wel weer weg! Maar nu wil ik het liefst alles verbergen..
Nee, want heeft totaal geen zin bij mijn man. Die geeft echt het minste beetje niet om sexy lingerie, dus is echt verloren moeite. Om kleding geeft hij ook heel weinig, volgens hem maakt het niet uit waarin ik verpakt zit, ik ben altijd even leuk en aantrekkelijk.
Ja, ik maak mezelf altijd nog even mooi als ik weet dat hij naar huis komt. Nu heb ik wel de mazzel dat lief mijn huiskloffie onwijs sexy vindt staan. Of ik vraag hem een setje uit te zoeken en klaar te leggen. Gekke man heeft dan alleen altijd de neiging setjes te gaan combineren Maar maak hem echt blij door in de zomer bijvoorbeeld onder een jurkje geen setje aan te trekken als we uit eten gaan ofzo.
Ik heb het weleens gedaan toen ik een mooi figuur had en me sexy voelde. Hij was dit totaal niet gewend en was er ook echt blij mee! Maar ben nu zo'n 30 kilo zwaarder en nu doe ik dat echt niet. Alles hangt en flubbert. En toch zegt hij dat hij me mooi vind. Kan me het totaal niet voorstellen.
Ik draag al jaren alleen maar bij elkaar matchende lingerie. En nee, mijn lijf is ook niet meer zo strak al voorheen, ik heb echt zo'n zacht buikje overgehouden aan de 2 kort op elkaar volgende zwangerschappen. Maar mijn man wordt nog steeds helemaal wild van me hoor, als hij me in lingerie ziet . Ik heb even moeten wennen aan mijn nieuwe lichaam en ben er nog niet altijd helemaal tevreden mee, maar ik heb er absoluut geen problemen (meer) mee om me in een mooi lingeriesetje te tonen aan mijn man.
Lingerie niet. Ik koop geen sexy lingerie meer. Het is ook niet verschrikkelijk a-sexy hoor, maar gewoon een beha en string. Daarnaast ziet mijn man me toch liever compleet naakt dan gelijk haha. Ik doe wel iets leuks aan trekken in de zin van een strak jurkje of doorzichtig topje dat kan hij ook wel waarderen zo nu en dan..
Nou ik heb wel eens zoiets geopperd omdat ons sexleven momenteel niet echt bruisend is.. Maar dat vind hij maar niks.. Dus nee, maar ik zou het zo doen als het zorgt voor wat meer actie! Ow en ik draag altijd de zwarte katoenen hema strings met een zwarte BH.. Mn BH heeft wel wat kant maar niet echt boeiend, gewoon simpel.
Jammer dat je je zo voelt! Ook voor de andere vrouwen die er moeite mee hebben. Jullie kijken waarschijnlijk veel strenger en kritischer naar jezelf dan je man dat doet. Vraag hem gewoon eens wat hij sexy en mooi aan je vindt, en kijk eens vanuit zijn optiek naar jezelf. Misschien is je lijf niet meer de oude, maar ontdek je nieuwe mooie dingen!
Je moeite wordt denk ik beloond!! Ik heb me nog nooit sexy gevoeld terwijl ik altijd wel mooi slank was... Iig voordat ik ging samenwonen haha Ik zeg altijd begrijp niet dat je nog opgewonden raakt van zo iemand... Mijn man zegt dan altijd meisje je uiterlijk is voor mij prima, maakt niet uit hoe je eruit ziet.. Ik HOU VAN JE!!! Mijn zelfbeeld was altijd 0.0 en zondag willen we met onze meid zwemmen nou... ik zie er nu al tegenop!!
Ik heb zo'n mooi "slank" lichaam maar durf mezelf ook niet in een mooi setje te hijsen. Waarom niet? Geen idee. Trek het wel eens aan, maar dan onder mijn kleding en niet omdat ik hem er mee wil verrassen.
Ik was voor mijn zwangerschap al geen held, maar nu durf ik helemaal niet meer Al wil ik wel dolgraag..