Hallo , Mijn kleine man is morgen alweer 9 maanden oud. Hij krijgt s'ochtends altijd fruit hapje en s' middags een nijntje koekje of een wortel knabbeltje van goodies. Maar ik wil graag nog wat meer varieren. Iemand nog ideeen ?
Er zijn nog meer tussendoortjes van goodies; Kleine rijstewafeltjes met appel en banaan smaak. Je hebt ook nog tussendoortjes van ella (ook bij de kruidvat). Heb ik alleen zelf nog nooit gegeven. Ik geef ook wel eens een stuk komkommer. Hier kan ze dan op knabbelen/sabbelen.
Rijstewafeltjes van goodies is ze hier gek op. Verder soepstengels en boerderijkoekjes van het kruidvat
Ik sluit me aan bij bovenstaande ideeen. Ik geef ook vaak rozijntjes. En, als er echt even lekker gesnoept mag worden, krijgt mijn zoon wel eens wat schuddebuikjes. Gewoon los in een bakje. Nouuuuuuu dat is echt smullen
Rozijntjes, cracottes, maria kaakje, rijstwafel gewoon een grote of soms met een smaakje van goodies, andere koekjes van goodies, soepstengel of wat yoghurt was wat ik op die leeftijd gaf. Die koekjes van goodies zitten in uitdeelzakjes, die deed ik dan allemaal los in de trommel en dan kreeg hij bv. 2 of 3 van die koekjes i.p.v. een heel zakje.
Maisboogies een aanrader! Verder een luchtige cracker soepstengel broodkorst mini rijstwafels! Soms kook ik worteltjes en krijgt hij dat tussendoor hij is daar helemaal dol op
Ik geef in de ochtend fruit (ik maak 150 g) en wat over blijft geef ik in de middag, aangevuld met bijvoorbeeld een soepstengel, rijstwafel, rozijntjes of een keer een koekje als we buiten de deur zijn. Vooral die rozijntjes zijn een succes! Wel in de eerste 3 verslikken tot nu toe, maar tot nu toe gaat het steeds goed.
Ik geef ook nog wel eens een stuk gedroogd fruit uit het vuistje, bijvoorbeeld abrikoos of pruim (maar onze notenkraam op de markt heeft ook banaan, mango, ananas, appel).. of een gekookt eitje..
wij geven gewoon stuk soepstengel, rijstwafel, stuk brood(korst), cracotte, eigenlijk alle saaie dingen. Nijntje koekjes vond ik een beetje plakkerig worden. De goodies dingen vind ik vooral duur hahaha.