Hallo, Mijn man en ik zijn nu 1,5 jaar bezig en hebben te horen gekregen dat zijn zaad "erg zwak"is en dat we met iui gaan beginnen.. nu heb ik op internet de site van proxeed gevonden.. die beweren dat het zaad in de loop vd tijd en stuk beter kan worden.. Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het kennen en of ervaringen hier mee hebben? Groetjes! Niekster1
We hebben het hier al vaker over gehad. De een heeft er baat bij gehad, de ander niet. Hier hecht het ziekenhuis er niet echt waarde aan....dus een negatief slikadvies. Het mag wel...maar voor hun hoeft het niet.. Wij hebben het dus ook niet gedaan. Elmo
ok dank je.. ik kon zo snel het onderwerp niet vinden vandaar dat ik het toch maar f vroeg.. ik zal het eens met de mna overleggen wat ie er van dnekt.
Ik heb verschillende verhalen gehoord, ook van artsen uit verschillende ziekenhuizen. Proberen kan je het altijd, al is het een duur geintje
Nou...altijd wat twijfelachtig. Ze bestaan vast wel. Sommige hebben al positieve reacties op zink/selenium (maakte bij ons allemaal geen verschil). Ik zal eens kijken of ik het topic voor je kan vinden. Elmo