Actuele bekkentopic

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Ann77, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Even een vraag. Hoe weet je dat de pijn met je bekken te maken hebt?
    Ik heb nu sinds een paar dagen last van m'n onderrug. Het begon met pijn in m'n linkerbil. Nu heb ik bij bepaalde bewegingen stekende pijn, het lijkt alleen links te zitten.
    Heeft dit met m'n bekken te maken?

2. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Marly: ik wist het eerst ook niet.. ineens ging er "een lampje branden" om het zo maar te zeggen en de VK bevestigde het. Bij mij zat (zit) het vooral in mn liezen met uitstralingen naar mn rug en benen. Bil en rug kan zeker met bekken te maken hebben.. vraag het je VK anders even!

3. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Hier ook dezelfde soort klachten. Ik kon ook bijv. niet zolang meer lopen, dan voelde het alsof ik door mijn benen 'zakte'. Ook kreeg ik slaap in benen/voeten.

Je zou ook naar een bekkenfysio kunnen gaan, zij kunnen het dan wel of niet bevestigen. Maar inderdaad vk weet er ook veel van!

4. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    ben bang dat ik me ook "gezellig" hier mag aansluiten.
    Sinds een week last van mn lage rug met uitsraling naar billen. Een zeer schaambeen. Sinds gisteren lijkt het wel 10x erger geworden. (nou moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik gisteren wat veel gedaan heb ook. Was de kerstboom zat dus heb alles opgeruimd) Heb erg slecht geslapen. Omdraaien in bed was echt erg pijnlijk.
    Zit vanaf week 17 al in de ziektewet door extreme veel harde buiken. En nu dit erbij. zucht....
    Voel me onderhand een invalide bejaarde :(
    Dit is mijn derde (en laatste) zwangerschap. Had er graag wat meer van willen genieten.

Deel Deze Pagina