Moet even van me af schrijven... Nu dus 7 dagen na terugplaatsing en vanaf dat moment al pijnlijke borsten en steken daar beneden.. Wij doen een IVF/ PGD behandeling.. Vorige week dinsdag de 18e terugplaatsing gehad van 1 mooie embryo. Alleen eind vd toen ik de Utrogestan inbracht, zal ik klein beetje licht roze aan dat inbrengding.. (Gelij k een lichte hartaanval van neeeeeee) 2 uurtjes later zat er best veel bruinverlies met beetje lichtroze... Ben toen gaan plassen en bij afvegen zag ik weer licht roze met een kleine rode sliert zeg maar.... En daar ging al m'n hoop Ziekenhuis proberen te bellen, maar alles is natuurlijk dicht... Net weer gaan plassen en nu zag ik (bijna) niks bij afvegen.. Maar nog wel steeds dat ongi gevoel... Dus HELLUP!!!! Ik weet het gewoon niet meer! Zoveel stress dit! Weet iemand toevallig wat dit is? Of meegemaakt? Komt m'n ongi er nu aan? Ik weet het allemaal niet meer! Ziekenhuis kan ik pas vanaf morgen half 9 bellen... Pfffff ga maar proberen te slapen... X
Hi mei, Ik begrijp je stress.. Het is verschrikkelijk..je wilt geen bloed of roze of wat dan ook zien! Maar je kunt niet meer doen dan afwachten en de natuur z'n gang laten gaan... Het kan 2 kanten op nog, je weet't niet... Bij mij is het net mis gegaan na 11e dag na tp..ook ik zag het eerst bij inbrengen utrogestan.. Werd daarna flink ongesteld. Maar goed dat hoeft bij jou niet persé ook zo af te lopen, het zh zal ook zeggen dat je moet afwachten en dat het alle kanten nog op kan zolang het bloeden niet erger wordt. Hou vol meis, maak je niet gek (al ken ik je gevoel).. Ik zal duimen voor je! Liefs visje
Gewoon afwachten. Het kan ook zijn dat je door het inbrengen van de Utro, bijvoorbeeld met je nagel ergens langs bent gekomen. Het is onder nog steeds gevoelig en vaak heel gevoelig. Ik kreeg meestal pas na 14 dagen echt een bloeding. Het ligt helemaal aan de persoon zelf en hoe de reactie op de utro is.
Na die avond is het opgehouden.. Heel raar! Heb de ochtend erop ziekenhuis gebeld, maar hun konden er ook niet veel mee.. Zolang het niet echt rood bloed is, is er nog niks "aan de hand" en moet gewoon afwachten... Officieel mag ik dinsdag pas testen, maar denk dat ik morgen al een poging waag Liefs
Gefeliciteerd meis!! Super mooi nieuws!! Nu alcohol vrij het oude jaar afsluiten en fantastisch zwanger het nieuwe jaar in! Ben stiekem wel jaloers op je! Liefs, visje
mooie test!!!! Gefeliciteerd wat een super mooie manier om het jaar zwanger af te sluiten en zwanger het nieuwe jaar in te gaan!
Thnx meiden!!!! Visje2007 kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt!! Ik voelde me ook heeel erg jalloers toen ik andere meiden zwanger zag. En zie bij je handtekening dat je 2e icsi poging niet is gelukt.. Ik hoop heel erg dat 2013 jullie jaar gaat worden! Hou vol!!! Liefs
Gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws! Ben ook wel een beetje jaloers Hoop binnenkort na onze tp ook een positieve test te hebben. We duimen voor een geweldig 2013!
Gefeliciteerd coco!!! Ik heb na mijn ICSI behandeling 12 weken bloedverlies gehad. Bij de andere 3 (gewone)zwangerschappen heb ik dat nooit gehad.Ik was dus totaal in paniek. Maar 9 maanden later lag onze dochter kerngezond in de wieg Geniet van je zwangerschap!